کد خبر: ۷۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

کشف و ضبط سلاح وینچستر در کازرون + عکس

در ایست و بازرسی که در ورودی شهر کازرون برقرار گردید، پس از مشکوک شدن از یک خودروی حامل سلاح وینچستر، آن خودرو متوقف و علاوه بر ضبط سلاح، هر سه سرنشین خودرو بازداشت شدند که پس از بازجویی های به عمل آمده، جهت سیر مراحل قانونی، پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر،‌ با تلاش بسیجیان حوزه مقاومت امام علی (ع) کازرون، در بازرسی از یک خودرو سواری که قصد ورود به کازرون را داشت، یک قبضه سلاح وینچستر کشف و ضبط شد
.
بر اساس این گزارش در ایست و بازرسی که در ورودی  شهر کازرون برقرار گردید، پس از مشکوک شدن از یک خودروی حامل سلاح وینچستر، آن خودرو  متوقف و علاوه بر ضبط سلاح، هر سه سرنشین خودرو بازداشت شدند که پس از بازجویی های به عمل آمده، جهت سیر مراحل قانونی، پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

یک قبضه سلاح وینچستر در کازرون  کشف و ضبط شد + عکس

مسئول اطلاعات سپاه کازرون ضمن تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: متأسفانه مجرمین تقریبا ۲۰ سال یا کمی بیشتر داشتند که نشان از عدم نظارت والدین است و با توجه به جرائم سنگینی که با سلاح های گرم رخ می دهد، قطعاً برخورد لازم با خاطیان صورت خواهد گرفت.

وی افزود: اگر سلاح شکاری فاقد مجوز های لازم باشد نگهداری آن جرم است در حالی که کاربرد این سلاح، صرفاً در درگیری هاست و هیچ استفاده ای برای شکار ندارد.

یک قبضه سلاح وینچستر در کازرون  کشف و ضبط شد + عکس

گفتنی است شهرستان کازرون از جمله مکان هایی است که بارها شاهد حوادث خونین به ضرب گلوله بوده است و ضروری است علاوه بر جدیت مسئولین در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، خانواده ها با مراقبت بیشتر، مانع از انحراف فرزندان خود شوند تا کمتر شاهد حوادث دلخراش باشیم.

نظرات بینندگان