کد خبر: ۷۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد خبر داد:

اعزام 100 مبلغ در ایام ماه رمضان به نقاط مختلف فیروزآباد

حجت الاسلام عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزآباد از اعزام 100 مبلغ در ایام ماه رمضان به نقاط مختلف این شهر خبر داد.

به گزارش شیرازه، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 100 روحانی و مبلغ دینی به نقاط مختلف شهرستان فیروزآباد شامل مساجد بخش مرکزی و شهر میمند و روستا ها و عشایر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

حجت الاسلام حمزه عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد با اعلام این خبر به خبرنگار فیروزنا گفت: از این مبلغین، 65 نفر در بخش مرکزی ، 20 نفر در بخش میمند و 15 مناطق محروم وکمتر توسعه یافته دهستان خواجه ای و 3 طلبه نیز برای عشایر سیار جهت تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شده اند.

وی اولویت اول مبلغین را اقامه نماز جماعت عنوان نمود و گفت: بیان احکام شرعی، سخنرانی در موضوعات مختلف عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی پاسخ به شبهات و را ه اندازی محافل انس با قرآن و جزع خوانی از جمله فعالیت های این مبلغین است.

رییس اداره تبلیغات فیروزآباد در ادامه اظهار داشت: علاوه بر فعالیت های تبلیغی ویژه برنامه هایی نیز  از سوی سازمان با همکاری هیئت امنای مساجد در این ایام برگزار می شود که برگزاری جلسات تفسیر قرآن  و کرسی آزاد اندیشی دینی و عقیدتی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در مسجد ابوالفضل (ع)  و مسجد الرضا (ع) از جمله این برنامه ها است.

وی از مردم دعوت کرد تا در این ویژه برنامه ها حضور به هم رسانند.

 

نظرات بینندگان