کد خبر: ۷۲۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۴
دفتر آیت الله ایمانی بیانیه داد

طمع عناصر حامی فتنه با هدف تصدی مسئولیت استانداری فارس/ مجمع نمایندگان مصوبه اخیر خود را پیگیری کند

دفتر نماینده ولی فقیه در فارس با صدور بیانیه ای با اتفاقات اخیر استان واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه، دفتر آیت‌الله اسدالله ایمانی با صدور بیانیه‌ای خطاب به امت حزب‌الله خطه پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و مهد تمدن پارسی، زادگاه شخصیت‌های مؤمن، توانمند و انسان‌های آزاده‌، اعلام کرد: مردم این سرزمین در طول تاریخ به نیکی ایفای نقش کرده‌اند و در دوران پرتلاطم انقلاب همواره در خط مقدم مبارزه حضور داشته‌اند.

دفتر امام جمعه شیراز در این اطلاعیه آورده است: پس از استعفای استاندار فارس، تلاش‌های گسترده گروه‌های مختلف سیاسی برای انتخاب فرد جایگزین آغاز و در این میان اخباری واصل شده که حکایت از طمع عناصر حامی فتنه با هدف تصدی این مسئولیت را دارند.

دفتر نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه با عنایت به اینکه در برخی از محافل مطالبی به آیت‌الله ایمانی در له یا علیه افراد پیشنهادی مطرح می‌شود مواردی را یادآور شده و آورده‌است: نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام‌جمعه شیراز به تبعیت از مقام عظمای ولایت، فتنه را خط قرمز دانسته و عدول از آن را با هیچ شرایطی نخواهد پذیرفت و همواره نسبت به شخصیت‌هایی که پس از سال‌های متمادی و آشکار شدن واقعیات، هنوز از حمایت فتنه‌گران‌ دست برنداشته‌اند، به دیده تردید نگریسته و می‌نگرد و حضورشان را در مناصب اجرایی هم‌سوی خط اعتدال نمی‌داند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: نقل‌قول‌هایی مطرح‌شده مبنی بر اینکه آیت‌الله ایمانی جلسات خصوصی با برخی شخصیت‌های کشوری داشته و وعده‌هایی داده است که این‌گونه نقل‌قول‌ها مورد تائید نیست.

در این اطلاعیه تصریح شده است: شایسته است نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی مصوبات جلسه دوازدهم ماه جاری که در محضر برخی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در فارس برگزار کرده‌اند را تعقیب و پی‌گیری کنند.

پایان این اطلاعیه اظهار امیدواری شده است همگان با محوریت نماینده ولی‌فقیه در این استان با حساسیت مسائل را دنبال کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴
0
پس این خبر که میگفتند ایت الله ایمانی با تبادار موافقت کرده صحت ندارد