کد خبر: ۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

کلانتری: کارخانه بازیکن سازی، حال شده اولویت چهارم نظام!

فجر چندین سال بازیکن سرباز به تیم ملی معرفی کرده است و اولین تیم نظامی بوده و حال شده اولویت چهارم نظامی، مثل اینکه با این شرایط اول تراکتورسازی، دوم ملوان، سوم نیروی زمینی و ما دراولویت چهارم قرار گرفته ایم
به گزارش شیرازه به نقل از طرفداری، علی اصغر کلانتری سر مربی فجرسپاسی شیراز،  در گفتگو با طرفداری، در مورد وضعیت تیمش گفت:" امسال باشگاه سیاست ویژه ای را در پیش گرفته است. بیشتر به دنبال سرباز گرفتن هستیم. ما بازیکن های سرباز و کسانی که کارتشان باطل شده است را رصد کرده ایم.  اسکلت تیم ما بر هم خورده و 11-12 بازیکن از فصل پیش  جدا شده اند. در حال حاضر هم بازیکن با قرار داد پایین جذب نمی شود"

وی افزود:"سایر تیم ها وضعیت مالی و سازماندهی شان از تیم ما بهتر است و می توانند  برای لیگ برترمدعی شوند."

کلانتری تصریح کرد:" زمان بسیار کم است تا تیم های نو سازی کنند و مشکل است از صفر شروع کنیم و بازیکن بگیریم، 4 هفته هم مهلت کمی است برای جمع کردن تیم. امیدواریم با توکل به خدا  قدرتمند وارد رقابت شویم."

او در پایان گفت:" سروش رفعی سرباز فجر بود ولی تراکتورسازی او را از ما گرفت. فجر چندین سال بازیکن سرباز به تیم ملی معرفی کرده است و اولین تیم نظامی بوده و حال شده اولویت چهارم نظامی، مثل اینکه با این شرایط  اول تراکتورسازی،  دوم ملوان، سوم نیروی زمینی و ما دراولویت چهارم قرار گرفته ایم که  این خیلی جالب است. نیروی زمینی به لیگ دو رفت وگرنه کار ما سخت تر می شد. امیدوارم باز هم فجر سپاسی به روزهای اوج خود بازگردد."


نظرات بینندگان