کد خبر: ۷۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل فجر سپاسی: معلوم نیست در لیگ شرکت کنیم/ آقایان خودشان می برند و می دوزند

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی گفت: ما برای حضور در لیگ دسته اول هنوز مردد هستیم و قرار است ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم.
به گزارش شیرازه و به نقل از فارس ظهراب قنبری درخصوص شرایط تیم فوتبال فجر سپاسی اظهارداشت: رویکرد ما این بود که بازیکنان سرباز را جذب کنیم و در همین راستا هم برخی نفراتی را گرفتیم از جمله فرهاد سالارپور، میلاد شیخی، رضا مرادی و ابراهیم صالحی همچنین برخی بازیکنان امیدمان هم که سرباز بودند را جذب کردیم.

وی در مورد اینکه آیا موافق 20 تیمی شدن لیگ یک در یک گروه است، گفت: حقیقتاً موافق این موضوع نیستیم اما زورمان نمی‌رسد، معایب و محاسن آن را هرچه می‌گوییم اما آقایان خودشان هرکاری که می‌خواهند انجام می‌دهند و می‌برند و می‌دوزند. شرایط جغرافیایی ما برگزاری چنین لیگی را نمی‌پذیرد، ما 38 بازی باید انجام بدهیم که شرایطمان مهیا نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد هنوز برای حضور در لیگ دسته اول مردد هستیم و وضعیت 50 - 50 است که باید ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم، اگر بتوانیم وضعیت مالی خود را بهبود بخشیم در رقابتها شرکت می‌کنیم وگرنه از حضور در مسابقات انصراف خواهیم داد.


نظرات بینندگان