کد خبر: ۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرامه مطرح کرد:

رشد 5 برابری فطریه جمع آوری شده در خرامه نسبت به پارسال

علی نظر خسروی گفت: همزمان با عید سعید فطر امسال بیش از 300 میلیون ريال فطریه در شهرستان خرامه جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته رشد 5 برابری داشته است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، علی نظر خسروی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرامه اظهار داشت: در راستای هدفمند سازی کمک های مردمی، کمیته امداد شهرستان خرامه مطابق وظیفه هر ساله، در 14 پایگاه ثابت در سطح شهر خرامه و 54 پایگاه مستقر در روستاهای شهرستان اقدام به جمع آوری فطریه نمود.

وی در ادامه افزود: به مبالغ جمع آوری شده میزان 50 درصد تشویقی توسط کمیته امداد افزوده شده و این مبلغ به نیازمندان معرفی شده از طرف رابطین زکات همان روستا پرداخت می گردد.

خسروی ادامه داد: با تلاش امدادگران شهرستان و همزمان با عید سعید فطر امسال بیش از 300 میلیون ريال فطریه در شهرستان خرامه جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته رشد 5 برابری داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرامه در پایان گفت: از همه کسانی که با قطره قطره کمک های خود، دریایی از محبت و سخاوت را به دل های نیازمند و گرفتار شهرستان تقدیم می کنند تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای آنان مسئلت دارم.

نظرات بینندگان