کد خبر: ۷۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

مردم فراشبند از استاندار فارس چه می خواهند؟

شهرستان فراشبند هم به عنوان يكي از شهرستان هاي محروم استان فارس چشم انتظار مساعدت و برنامه ريزي مسئولين ارشد استان در راستاي توسعه و پيشرفت مي باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، نخل بیدار در یادداشتی به قلم محمد باقر دشتی نوشت: سرانجام پس از كش و قوس هاي فراوان سكاندار استانداري فارس مشخص شد و اما ذكر نكاتي در اين رابطه قابل توجه مي باشد.

استان فارس ركورد تغيير استاندار در اين سالها را داشته است در حالي كه بعضي از استانهاي همجوار همچون اصفهان ركورد كارهاي عمراني و ايجاد اشتغال را زده اند، اما تغيير مديريت در سطح استانداري تبعات جبران ناپذيري را براي سراسر فارس در پي داشته است كه تبعات آن تا سالهاي سال بر پيكر فارس مي ماند.

به هر حال با ورود استاندار جديد انتظار مي رود كه با الگو گيري از تجارب سالهاي اخير و پرهيز از سياسي بازي و دوري از حلقه انحصار افراد فرصت طلب، فصل نويني در فارس را با توجه به پتانسيل هاي بسيار زيادي كه در سطح استان وجود دارد را شاهد باشيم.

در حالي كه معضلاتي همچون بحران يا بهتر بگوئيم فاجعه كم آبي، بيكاري و ... دست به گريبان فارس است، عده اي سعي در عوض كردن صورت مسئله با دعوت از آقازاده اي  تمام حاشيه همچون علي مطهري به بهانه برگزاري نشست و همايش مي نمايند و مدت ها دعوت ايشان مسئله اول استان فارس مي شود و مسايل اصلي به فرعي تبديل مي شوند.

  شهرستان فراشبند هم به عنوان يكي از شهرستان هاي محروم استان فارس چشم انتظار مساعدت و برنامه ريزي مسئولين ارشد استان در راستاي توسعه و پيشرفت مي باشد چرا که این مردم محروم وزجر کشیده سالیان سال است که در آرزوی داشتن یک راه ارتباطی ایمن به شهرستان فیروزاباد، رفع مشکلات بهداشتی و رفع معضل بیکاری جوانان مانده اند.

شهرستان شهید پرور فراشبند در هشت سال دفاع مقدس 250 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و استمرار این ولایت پذیری شهادت سروان پاسدار قاسم قاسمی در ماه مبارک رمضان سال گذشته بود .

امیدواریم جناب اقای افشانی به عنوان نماینده عالی دولت در استان فارس با مدیریتی جهادی و دیدی باز و مد نظر قرار دادن محرومیت های موجود در شهرستان هایی همچون فراشبند که بیش از شصت روستای محروم را نیز در خود جای داده است بارقه ی امید دولت تدبیر وامید را برای مردم این شهرستان به ارمغان آورد.

نظرات بینندگان