کد خبر: ۷۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

دو سال با یک سایت محلی/ برای شهرمان چه کار کردیم؛ چه کار نکردیم

امروز 877 روز از عمر نهال نوپای صدای خرامه می گذرد و قرار است آنچه که بودیم، آنچه که هستیم و آنچه که می توانستیم باشیم را برای مخاطبان تشریح کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، بازهم 17 مرداد از راه رسید و یاد شهید راه قلم شهید محمود صارمی بر سر زبان ها افتاد؛ همان شهید بزرگواری که نَه در 14 ماه حضورش در جبهه کردستان بلکه در کنسولگری ایران در مزار شریف طعم 30 گلوله را چشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

امروز 877 روز از عمر نهال نوپای صدای خرامه می گذرد و قرار است آنچه که بودیم، آنچه که هستیم و آنچه که می توانستیم باشیم را برای مخاطبان تشریح کنیم؛ البته ممکن است عده ای نظری خلاف بر عقاید ذیل داشته باشند که از همین جا از همه آنان پوزش می طلبیم.

تا قبل از سال 91 و راه اندازی این پایگاه خبری، مشکلات مردم و درخواست های عمومی به اشکال مختلفی به مرکز استان یا پایتخت ارسال می شد؛ از خطبه های نماز جمعه گرفته تا نامه ها همگی پنجه در پنجه زمان داشتند و در گرو اتلاف وقت بودند.

کمترین کاری که این پایگاه خبری انجام داد، سرعت دادن به انتقال درخواست های مردمی بود، به نحوی که بسیاری از مواقع با فاصله اندک زمانی، بازخورد آن را از طریق دفاتر مدیرکل در مرکز استان می دیدند.

در این مدت کوتاه، 1340 خبر تولید شد که بیش از 30 درصد آنها در رسانه های استانی و کشوری قابل مشاهده بود؛ بخشی از آنها راهگشا و بخشی هم بی تاثیر بود چرا که بعضی وقت ها، گوشی برای شنیدن وجود ندارد.

در روزهایی که گذشت سعی شد که موضوعی از قلم نیفتد، از بختگان و تالاب و شهدای گمنام گفته شد؛ از دمبل و دیگ جوش و پشم چینی نوشته شد؛ از شهرک صنعتی و فرماندهی انتظامی و مسکن مهر گلایه شد تا صدای خرامه بتواند صدایی برای مردم خرامه باشد.

اما همانگونه که همه ما عاری از اشتباه و کمبود نیستیم این پایگاه خبری هم کاستی هایی دارد؛ برخی از کاربران از نحوه تایید نظرات مخالف و موافق گلایه دارند، برخی هم معتقد به این هستند که همچنان استعدادها و نخبگان منطقه معرفی نشده اند.

تیم خبری صدای خرامه اعتقاد دارد که با حضور همه ایده پردازان و صاحبان فکر و نظر می توان راه را برای رشد بیشتر هموار کرد؛ از این رو "دفتر پایگاه خبری تحلیلی صدای خرامه" راه اندازی شده تا همه علاقه مندان بتوانند نقش کاملی از اعتماد خود به رسانه ها را ایفا کنند.

آدرس: خرامه، خیابان حضرت ابوالفضل (ع)، جنب مسجد؛ تلفکس: 07132725352

جلال ایزدی، مدیر سایت صدای خرامه

 

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Mordad/14%20rouhaniyon/16%20mordad%20%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87%201.jpg

 

نظرات بینندگان