کد خبر: ۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

تجمع اعتراض‌آمیز جهرمی‌ها به کودک‌ کشی رژیم صهیونیستی

جمعی از مردم جهرم در اعتراض به کودک کشی رژیم صهیونیستی در امامزاده فضل بن موسی(ع) تجمع کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت الاسلام محمدرضا حسینی، کارشناس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در تجمع اعتراض آمیز علیه کودک کشی رژیم صهیونیستی که در امامزاده فضل بن موسی (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به آیات سوره مبارکه حشر در ارتباط با جنگ پذیری در اسلامی و شیوه جنگ پیامبر (ص) گفت: مستشرقین در تعریف جهان اسلام از آن به عنوان جامعه ای خشونت طلب و بر مبنای جنگ و خونریزی و مسیحیت را سرشار از رأفت و مهربانی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه پایه و اساس بسیاری از تفکرات که امروز در جامعه غرب شکل گرفته بر مبنای اسلام ستیزی بوده است، افزود: این تفکرات به دنبال آن هستند که اسلام را ذاتاً اهل جنگ دانسته و صلح و آرامش را فرع زندگی می دانند.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه پایه و اساس تفکرات گروه های تروریستی که در کشورهای اسلامی ظهور کرده بر این مبنا است، خاطرنشان کرد: قصد آنها خشونت طلب جلوه دادن مسلمانان بوده و با این رویکرد در جهان اسلام شروع به جنگ و خونریزی کرده اند.

وی با بیان اینکه تفکرات مسیحیت بر این باور است دنیا باید ناآرام باشد تا ما کارمان را به خوبی پیش ببریم، گفت: آنها پیشرفت و توسعه جوامع بر مبنا و تفکرات اسلام را موجب عدم توسعه خود دانسته و در این راستا به اسلام هراسی اقدام می کنند.

حسینی با بیان اینکه برای مقابله با اهداف دین ستیزی دنیای غرب باید دین اسلام را صادر کرد، افزود: اسلام دین رأفت و مهربانی بوده و از ابتدای تاسیس تا کنون حامی مظلومان و مستضعفان بوده است.

رئیس پیشین اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: این تفکر اسلام است که مسلمان باید از مظلوم دفاع کند.

نظرات بینندگان