کد خبر: ۷۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

تشریح برنامه های هفته خبرنگار در خنج

شاحسنی با تبریک هفته خبرنگار، گفت: این قشر از جامعه، کاری به شب و روز نداشته و روز تعطیل و غیرتعطیل برایشان فرقی ندارد و در همه زمانها آماده به خدمت هستند.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خنج بمناسبت هفته خبرنگار در گفتگو با خنج کهن گفت: باید تلاش بی وفقه انسانهای آگاهی که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می زنند را پاسداشت. خبرنگاران از آن رو که حق جو و حق پویند، شایسته تکریم و تحسین هستند.

حبیب اله شاحسنی ادامه داد: این قشر از جامعه، کاری به شب و روز نداشته و روز تعطیل و غیرتعطیل برایشان فرقی ندارد و در همه زمانها آماده به خدمت هستند. هفته خبرنگار فرصتی مناسب برای تقدیر، تشکر و تجلیل از این عزیزان بیدار دل و آزاد اندیش است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج، برنامه های هفته خبرنگار را تشریح نمود

وی اظهار داشت: بدون تردید حفظ و ارتقاء جایگاه خطیر خبر و قلم در جهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج و نهادینه کردن فضایل مدنی و اخلاقی در جامعه، از سیاست ها و برنامه های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید می باشد و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و دولتمردان از طرفی دیگر است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج افزود: بدون تردید این تعامل در سایه رعایت امنیت روانی و فکری و پاسداشت حریم شریف اصحاب قلم و رسانه از سوی حاکمیت و دولتمردان از سویی و پایبندی این قشر فعال و مسئولیت پذیر در رعایت اعتدال انصاف، مدارا، پایبندی به اخلاق رسانه و حفظ حرمت و آبروی شخصیت حقیقی و حقوقی عملی خواهد شد.

شاحسنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران شهرستان خنج، مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان را دیدار خبرنگاران با ائمه جمعه، برگزاری نشست خبری با فرماندار، جشن روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران شهرستان عنوان نمود.

وی، معرفی خبرنگاران خنج به مردم و مسئولین و همچنین پیگیری جهت صدور کارت خبرنگاری را از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج در هفته خبرنگار دانست.

گفتنی است 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید ایرانی است و به همین مناسبت از 17 تا 23 مرداد، هفته خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان