کد خبر: ۷۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
همزمان با روز ملي تكريم امامزادگان صورت می گیرد؛

آغاز عملیات ساخت ایوان اصلی امامزادگان احمد و جعفر (ع) «بهمن» آباده

ساخت ایوان به مساحت 500 مترمربع و با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال اجرا خواهد شد و برای تکمیل این طرح 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، همزمان با دهه کرامت، اولين بزرگداشت امامزادگان احمد وجعفر علیهما السلام شهر بهمن آباده در روز تكريم امامزادگان برگزار می شود. 

مرتضی رنجبر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: همزمان با روز ملي تكريم امامزادگان در 29 شهريور و  پنجم ذي القعده، اولين بزرگداشت امامزادگان احمد وجعفر (ع) با حضور ، امام جمعه شهرستان آباده، مدیر و مسئولين ستادی اداره كل اوقاف وامور خيريه استان فارس در شهر بهمن برگزار مي شود.


وی همچنین از کلنگ زنی طرح احداث ایوان اصلی این بقاع متبرکه در این روز خبر داد و افزود: ساخت ایوان به مساحت 500 مترمربع و با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال اجرا خواهد شد و برای تکمیل این طرح 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رنجبر از دیگر طرح های در حال اجرا در حرم امامزادگان شهر بهمن به کاشی کاری و آینه کاری زیر گنبد با اعتبار 2/5 میلیارد ریال  اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این طرح نیز تا پایان آبان به اتمام برسد.

تجلیل  از 10 خیر مسجد ساز، هیات امنا، خدام نمونه شهرستان واقفینی که در سال جاری موقوفاتی داشته اند از دیگر برنامه های گرامیداشت امامزادگان احمد و جعفر علیهما السلام ذکر کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده  به پیشرفت 70 درصدی طرح بهسازی گلزار شهدای شهر بهمن با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران آباده  نیز اشاره کرد و افزود: تا کنون مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است و امیدواریم این طرح همزمان با هفته دولت افتتاح شود.

لازم بذکر است زمان برگزاري اين بزرگداشت پنجشنبه 29 مرداد همزمان با اقامه نمازمغرب وعشاء در محل  آستان مقدس امامزادگان شهر بهمن می باشد.

امامزادگان احمد وجعفر علیهما السلام شهر بهمن از نوادگان حضرات معصوم امام زين العابدين و امام موسي كاظم  علیهما السلام مي باشند. 

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان