کد خبر: ۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

افزایش 10 درصدی صدقات مردم آباده در سال جاری

در چهار ماهه اول سال تاکنون مبلغی بیش از یک میلیارد وهفتصدو شانزده میلیون ریال از صندوق صدقات این شهرستان جمع آوری شده است

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آباده از جمع آوری بیش از یک میلیارد و 716 میلیون ریال صدقه های مردمی از صندوق صدقات شهرستان آباده خبر داد.

 امیر باوند پوری اظهار داشت: اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) و نوع دوستی مردم این شهرستان از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌های مردمی بوده است.

وی افزود: در چهار ماهه اول سال تاکنون مبلغی بیش از یک میلیارد و716 میلیون ریال از صندوق صدقات این شهرستان جمع آوری شده است.

باوند پوری در خصوص درآمدهای حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد اظهار داشت: این مبلغ برای بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی، وام اشتغالزایی، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان،طلاب حوزه و بهداشت و درمان خانواده‌های بی‌بضاعت با اولویت ایتام هزینه می‌شود.

در ادامه سیف اله رحمتی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آباده گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی با توجه به نقش آن در رفع و ریشه ‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه این نهاد مقدس برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است که امید است به زودی شاهد خودکفایی خانواده ها تحت حمایت این نهاد باشیم.

شایان ذکر است این کمیته تعداد 14600 صندوق کوچک ، متوسط و بزرگ در سطح شهرستان دارد که درآمد صدقات از اول سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان