کد خبر: ۷۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

کمک 95میلیونی ریالی خرم بیدی ها به طرح محسنین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید از کمک ماهیانه 95 میلیون ریالی حامیان در قالب طرح محسنین خبر د

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری بام فارس ، تقی ملائی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان .خرم بید از کمک ماهیانه 95 میلیون ریالی حامیان در قالب طرح محسنین خبر داد.

وی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که همواره و در فصول مختلف سال توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، طرح حامی یابی برای ایتام وخانواده های نیازمند است.

وی خاطر نشان کرد: کمک هایی که از سوی حامیان و در حمایت از ایتام و سایر خانواده های تحت حمایت انجام می‌شود، به صورت نقدی و غیر نقدی است

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید با اشاره به کمک 95 میلیون ریالی ماهیانه حامیان طرح محسنین افزود: این مبلغ از طرف 208 حامی به تعداد 106 خانواده تحت حمایت نیازمند پرداخت می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمک حامیان به ایتام وخانواده های نیازمند محدود به کمک های مادی نیست، افزود: حامیان همکار با این نهاد علاوه بر حمایت از ایتام از نظر مادی و عاطفی نیز آنها را مورد حمایت قرار می دهند

مدیر کمیته امداد خرم بید تصریح کرد: حامیان همکار امداد با حضور در محل زندگی ایتام تحت کفالت خود از نظر عاطفی نیز مورد حمایت قرار داده و موجب دلگرمی ایتام می‌شوند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دیگر اقدامات حامیان از ایتام تحت کفالت خود را کمک به تامین جهیزیه ایتام نوعروس و یا اهدای مبلغی به عنوان هدیه ازدواج به ایتام پسر عنوان کرد که به سن ازدواج رسیده اند.

. تقی ملائی همچنین تصریح کرد: حامیان با انجام این کار در قالب طرح کوثر اقدام به تامین جهیزیه نوعروسان کرده و زمینه ازدواج آنها را فراهم می کنند.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر امداد خرم بید خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای قبول سرپرستی ایتام سایر خانواده های نیازمند تحت حمایت می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و با تعهد پرداختی مبلغ ماهیانه به صورت کمک معیشتی کفالت را قبول کنند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان