کد خبر: ۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

فرماندار خرامه: 35 پروژه با اعتبار 7 میلیارد تومان در خرامه به بهره برداری می رسد

اسپرجانی گفت: تعداد (35) طرح آموزشی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی با هزینه ای بالغ بر هفتاد میلیارد ریال در شهرستان خرامه افتتاح و مورد بهره برداری قرارخواهد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه ضمن تبریک دهه کرامت و هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی برای امید آفرینی بیشتر برای آحاد مردم جامعه است که در سایه تدبیر دولت مردان، همدلی و همزبانی ملت و دولت حاصل شده است.

وی افزود: در هفته دولت علاوه بر معرفی خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید دستاوردها، افتخارات و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید باید خدمات انجام شده نیز بیان شود.

فرماندار خرامه ادامه داد: اقتدار نظام مقدس جهوری اسلامی و سیاست دولت تدبیر و امید در برخورد با مجامع بین المللی باعث شد که کشورهای جهان برای ایجاد ارتباط اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران از یکدیگر سبقت بگیرند و با ایران وارد مذاکره شوند که این مهم از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

اسپرجانی همزمان با اولین روز از هفته دولت به تشریح برنامه ها و افتتاحیه های هفته دولت در شهرستان پرداخت و اذعان داشت: تعداد (35) طرح آموزشی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی با هزینه ای بالغ بر هفتاد میلیارد ریال در شهرستان خرامه افتتاح و مورد بهره برداری قرارخواهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرامه عنوان کرد: مهمترین این طرح ها، گازرسانی به شهرک صنعتی که نقش حائز اهمیتی درتولید این شهرستان خواهد داشت و افتتاح مدرسه شهید حسینی  قوام آباد خواهد بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان