کد خبر: ۷۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
بخشدار سیدان خبر داد:

اجرای پروژه های متعدد در سیدان با اعتبار ده میلیارد تومان

بخشدار سیدان تصریح کرد: در طول یک سال اخیر پروژه های بخش سیدان در حوزه های مختلف با مبلغی بالغ بر بیست میلیارد تومان بهره برداری شده است و در حال حاضر بیش از ده میلیارد تومان پروژه در حال ساخت داریم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، مسئولان سیدان به مناسبت هفته دولت با امام جمعه دیدار کردند.

امام جمعه سیدان هفته دولت را تبریک گفت و بیان داشت: مسئله نماز جمعه یک مسئله عبادی سیاسی است و اگر در نماز جمعه حاضر شوید نقشه های شوم دشمن نقش بر آب می شود اما اگر حضورتان کمرنگ باشد دشمنان درصدد اجرای نقشه های شوم خود بر می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر روح اللهی بیان داشت: هر مسئول باید شرکت در نماز جمعه را وظیفه خود بداند و من خود آن زمان که امام جمعه هم نبودم و مسئولیت نداشتم خیلی کم پیش می آمد که در قم به نماز جمعه نروم.

وی بیان داشت: از مسئولان انتظار دارم جمعه را هر جا که مشغول هستند در نماز جمعه شرکت کنند.

بخشدار سیدان ضمن تبریک هفته دولت بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدا و تلاش دولتمردان و دلسوزان کارهای خوبی تاکنون در کشور صورت گرفته است اما اینها کافی نیست و مردم شایستگی بیشتر از این را دارند.

محمد روستا بیان داشت: به تعبیر امام خمینی(ره) کارهایی که انجام می شود باید به اطلاع مردم برسد و هفته دولت فرصتی مناسب برای انعکاس و اطلاع رسانی عملکرد دولت است.

روستا افزود: دولت فعلی کار خود را در شرایط خاصی آغاز کرد و در آن زمان تورم حدود 40 درصد بود و الان تورم زیر 15 درصد است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک ثبات نسبی در بازار حکم فرما است و دولت هم درصدد پیشروی به دنبال رشد اقتصادی است.

بخشدار سیدان تصریح کرد: در طول یک سال اخیر پروژه های بخش سیدان در حوزه های مختلف با مبلغی بالغ بر بیست میلیارد تومان بهره برداری شده است و در حال حاضر بیش از 10 میلیارد تومان پروژه در حال ساخت داریم.  

روستا تاکید کرد: دولتمردان در برنامه ها همواره باید حضور داشته باشند و قطعا این حضور در هفته دولت باید پر رنگ تر باشد.


نویسنده :
مرودشت
نظرات بینندگان