کد خبر: ۷۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴

بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار پروژه های هفته دولت در جهرم

فرماندار ویژه جهرم از کلنگ زنی و افتتاح 40 پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان با بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار در ایام هفته دولت خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی این شهرستان در هفته دولت به خبرنگار پسین جهرم گفت: در این هفته تعداد هفت پروژه مذهبی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 237 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی به بهره برداری از 6 پروژه جاده ای با اعتبار 9 میلیارد و 175 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: تعداد پنج پروژه بهداشتی با هزینه یک میلیارد و 250 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به پروژه های بهسازی روستایی نیز گفت: در این راستا هفت پروژه با اعتباری افزون بر 500 میلیون تومان انجام شده است.

وی همچنین به افتتاح دو پروژه عمرانی شهری با اعتبار 2 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: پروژه گازرسانی روستایی با اعتبار 7 میلیارد و 488 میلیون ریال و آب رسانی به روستاها نیز با عتبار یک میلیارد ریال انجام شده است.

صحرائیان با اشاره به اصلاح شبکه های آب روستایی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال گفت: پروژه رفاهی دانشجویی با اعتبار 510 میلیون ریال نیز در هفته دولت به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: در مجموع 40 پروژه با اعتبار 28 میلیارد تومان همزمان با هفته گرامی داشت دولت در شهرستان جهرم افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان