کد خبر: ۷۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴

بساط رستوران متجاوز به حریم جاده کوار – شیراز برچیده شد

دادستان کوار با تأکید بر اینکه بدون هیچگونه مماشاتی با عوامل تخریب در عرصه های منابع طبیعی برخورد جدی و قاطع می شود، گفت: برنامه ویژه ای برای برخورد با این جرائم داریم.
به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، کوروش زارع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار برخورد با متخلفین در امور اراضی ملی و منابع طبیعی را بسیار مهم دانست و گفت: مقابله با زمین خواری، تعرض به اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از مواردی است که به طور جدی پیگیری می شود.

وی، با بیان اینکه همه ما در برابر حفظ حقوق بیت المال و مردم مسئولیم اظهار داشت: کار ما در دستگاه قضایی نه یک وظیفه، بلکه تکلیف شرعی است و در برخورد با متخلفین کوچکترین اغماضی نخواهیم داشت.

این مقام قضائی با هشدار به اشخاصی که در سطح شهرستان قصد تعرض به حقوق بیت المال و منابع طبیعی دارند گفت: به طور قاطع با این مسئله مقابله می کنیم و در این راه هیچگونه تبعیض و مماشاتی انجام نمی دهیم.

زارع از اجرای احکام یک پرونده تعرض به حریم راه توسط رستورانداری در مسیر جاده کوار – شیراز خبر داد و افزود: بخشی از حکم اجرا شده است و مهلت چند روزه ای به متخلفین داده ایم تا اسباب و وسایل خود را از محل خارج کنند و حکم به طور کامل اجرا شود.

نظرات بینندگان