کد خبر: ۷۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

مسئولین فراشبند به عضویت ستاد نماز جمعه درآمدند

کلیه مسولین ادارات و نهادهای شهرستان از امروز عضو ستاد نماز جمعه هستند و لذا می طلبد که تمامی مسئولین با همکاری همه جانبه خود در جهت برگزاری هرچه بهتر این فریضه عبادی سیاسی اقدام نمایند.

به گزارش شیرازه به نقل از  نخل بیدار صبح امروز با حضور تمامی مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان فراشبند جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان فراشبند در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان با بیان اهمیت و جایگاه نماز جمعه و ضرورت همکاری و همفکری همه مسئولین بیان داشت : کلیه مسولین ادارات و نهادهای شهرستان از امروز عضو ستاد نماز جمعه هستند و لذا می طلبد که تمامی مسئولین با همکاری همه جانبه خود در جهت برگزاری هرچه بهتر این فریضه عبادی سیاسی اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد:  امام جمعه به تنهایی نمی تواند نماز جمعه را اداره کند بلکه مشارکت تک تک مسئولین باعث رونق هرچه بیشتر این فریضه خواهد شد و مسئولین جهت تبلیغ و ترویج نماز جمعه با حضور گسترده خود و همه همکاران و نزدیکان در نماز جمعه باعث شکوه و عظمت بیش از پیش این مراسم عبادی سیاسی شوند.

حجه الاسلام ابراهیمی افزود: هرگاه مردم حجت خدا را یاری ننمایند باعث می شود که سر اباعبدالله الحسین بالای نیزه برود و  مولای متقیان  25 سال خانه نشین شود. لذا می طلبد همانگونه که ما در تمامی صحنه ها یارو یاور نظام و رهبری بوده ایم در سنگر نماز جمعه که نماینده ولایت حضور دارد با تمامی قوا و توان در ترویج این فریضه مهم تلاش کنیم و حضور پیدا کنیم.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی از سخنان خود بیان داشت که نماز جمعه متعلق به جناح و گروه خاص نیست و متعلق به همه مردم است.

مسئولین فراشبند عضو ستاد نماز جمعه شدند

مسئولین فراشبند عضو ستاد نماز جمعه شدند

مسئولین فراشبند عضو ستاد نماز جمعه شدند

مسئولین فراشبند عضو ستاد نماز جمعه شدند

نظرات بینندگان