کد خبر: ۷۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
ستاره اسکندری در شیراز:

در شیراز احساس آرامش می کنم/ باید به رسانه ملی بدون چشمداشت کمک کرد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: همه بدانند که باید به رسانه ی ملی کشور به دور از هرگونه چشم داشت کمک کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، ستاره اسکندری در سفر به شهر شیراز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس با ابراز خرسندی از حضور در شیراز گفت: در شیراز احساس آرامش می کنم و این خطه از سرزمین عزیزمان ایران سرشار از معنویت، هنر و آرامش است.

وی تلویزیون را رسانه ای مردمی توصیف کرد و افزود: هنرمندان باحضور در تلویزیون راحت تر و صمیمی تر با مردم ارتباط برقرار می کنند و مردم نیز از طریق تلویزیون هنرمندان خود را بهتر می شناسند.

بازیگر سریال نرگس یادی هم از مرحوم پوپک گلدره کرد و گفت: امیدوارم به رادیو و تلویزیون کشور که آثار ماندگاری را تولید و تقدیم مردم کرده است بیش از پیش توجه شود و همه بدانند که باید به رسانه ی ملی کشور به دور از هرگونه چشم داشت کمک کرد چرا که تلویزیون متعلق به مردم است.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز حضور هنرمندان شناخته شده کشور در استانها را موجب خوشحالی فعالان عرصه هنر و تشویق آنها برای تولید آثار خوب دانست.

سهرابی صدا و سیما را رسانه مردم توصیف کرد و گفت: تلاش مسئولان رسانه ملی ارائه تولیدات پاک و فاخر به مخاطبان خود در کشور و خارج از کشور است و حضور و دلبستگی هنرمندان به صدا و سیما که خانه اول آنها محسوب می شود رسیدن به این مهم را تسریع می کند.

سهرابی با یادآوری جایگاه صدا و سیما در بین مردم سراسر کشور گفت: توجه به میل و نیاز مخاطبان همواره در دستور کار رسانه ی ملی بوده است و موفقیت رسانه برای جلب رضایت مردم و مقابله با رسانه های ضداخلاق و ضددین در گرو توجه به نیازهای رسانه بویژه در حوزه بودجه و اعتبارات است.

وی عنوان کرد مشکلات کار ما را سخت کرده است اما در عزم ما برای جلب رضایت مردم، حفظ ارزشها و بیان قابلیت ها و ظرفیت های بی بدیل کشور در همه ی حوزه ها در کنار نمایش اقدامات نظام خللی ایجاد نکرده است.


نظرات بینندگان