کد خبر: ۷۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴

افتتاح بخش کودک کتابخانه «محقق العلماء» استهبان

بخش کودکان کتابخانه محقق العلما با حضور شرفی فرماندار استهبان، اعضای کتابخانه، و مسؤولين شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سراج استهبان؛ بخش کودک کتابخانه محقق العلما در فضایی به مساحت 30متر مربع به طور مستقل و با هزينه 40ميليون تومان شامل تجهيزات و امکانات مورد نياز و دارای 3000نسخه کتاب کودک و فرهنگ نامه های خردسال و دايره المعارف و حدود 10عنوان مجلات سراسری کودک از جمله سروش کودک، کيهان بچه ها، پوپک، ماهک، سلام بچه ها و ... که به صورت ماهيانه و هفتگی به کتابخانه ارسال می گردد؛ آغاز به کار کرد.

شرفی فرماندار استهبان در حاشيه اين افتتاحيه ضمن تأکيد بر اهميت دادن فرهنگ مطالعه در جامعه به خصوص در خانواده ها خواستارگسترش فرهنگ کتابخوانی در محيط خانواده ها شدو افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی که در کمين کودکان و خردسالان از طريق ماهواره، اينترنت ، تلفن همراه می باشد يکی از بهترين راههای مقابله عادت دادن و تشويق کردن بچه ها به کتاب و کتاب خوانی است زيرا که کتاب بهترين دوست و يار تنهای انسانهاست گواينکه بهترين هديه خداوند (قرآن ) به تمام انسانها می باشد.

 شايان ذکر است عضويت کودکان در اين مجموعه رايگان بوده  و برای تمامی اعضا  کلاس خطاطی،کاردستی، قصه خوانی، به صورت رايگان برگزار می شود.

نظرات بینندگان