کد خبر: ۷۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴

رئیس آموزش و پرورش کازرون تودیع و معارفه شد + عکس

پس از کش و قوس های فروان سرانجام آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  "کازرون خبر"، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام آیین تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره آموزش و پرورش کازرون پیش از ظهر یکشنبه بیست و دوم شهریورماه با حضور مدیر کلّ آموزش و پرورش فارس، امام جمعه، فرماندار، رئیس دفتر نماینده، رؤسای ادارات و فرهنگیان کازرون در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگیان این شهر برگزار شد.

 

آیین تودیع و معارفه روسای جدید و پیشین آموزش و پرورش کازرون+عکس

 

کاظم عباسی در این آیین طی حکمی که از طرف مدیر کل آموزش و پرورش فارس صورت گرفته بود به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش کازرون منصوب شد تا مرتضی دیانتی نسب پس از سه سال مسئولیت در این جایگاه رخت سفر بندد و در نقطه دیگری از کشور، سکنی گزیند.

 

رتضای دیانتی نسب

 مرتضی دیانتی نسب رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش کازرون در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخت و با تشکر از کاظم عباسی که مدیریت آموزش و پرورش کازرون را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: انصافاً ایشان با قبول این مسئولیت، ایثار کرده اند و نکته مهم این است که در قبول مسئولیت خود، وامدار هیچ گروه و جریان سیاسی نیستند.

 وی در حاشیه این آیین در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسیده بود آخرین حرفی که با مردم کازرون دارید چیست، گفت: از مردم کازرون می خواهم که آموزش و پرورش را از آن خود بدانند و در جهت گسترش کمی و کیفی این نهاد مهم تلاش نمایند.

 

خداحافظر مرتضی دیانتی نسب+ عکس

 

دیانتی نسب در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما که بعد از تودیع به چه کاری مشغول خواهید شد، پاسخ داد: قصد دارم به کرج بروم و در کنار اقوام، زندگی شخصی خود را ادامه دهم اما کازرون را دوست دارم و هر وقت فرصت کنم به شهر خود سفر خواهم زد.

 وی در حالی که دست خود را به نشانه خداحافظی بالا برده بود این بیت شعر را تقدیم مردم شهرستان کازرون کرد:

خار وطن از سنبل و ریحان بهتر / یوسف که به مصر پادشاهی می کرد

 کاظم عباسی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش نیز در سخنان خود پس از قرائت پیام سال تحصیلی جدید اظهار داشت: برای اعتلای امور آموزشی یعنی دانش آموز، معلم و محیط آموزشی را باید در کنار هم دید و در این عرصه سعی می کنیم با وجود معلمانی باانگیزه و تلاشگر، دانش آموزانی ایده پرداز، خلاق و متخلق به اخلاق اسلامی را تربیت کنیم.

 

کاظم عباسی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش کازرون+عکس

 

عباسی در خلال صحبت های خود، قطعه شعر زیر را به رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش تقدیم کرد:

 زندگی دفتری از خاطره هاست

یک نفر در دل شب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یه نفر همسفر سختی هاست

چشم باز کنیم عمرمان می گذرد

ما همه همسفر و رهگذریم

آنچه باقیست فقط خوبی هاست

 

کاظم عباسی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش کازرون+عکس

 

وی در حاشیه این مراسم در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما، اولویت های خود را برای اداره آموزش و پروش کازرون، کادرسازی و تربیت نیروی جدید و فراهم کردن بستر برای نیروهای جوان شهرستان کازرون دانست و اظهار داشت: در نظر دارم با کمک و یاری خداوند و همکاران عزیز خودم در اداره آموزش و پرورش کازرون، ظرفیت های پنهان در حوزه آموزش و پرورش در سطح شهرستان کازرون را شناسایی کرده و آن ها را رشد دهم.

 رئیس جدید اداره آموزش و پرورش، تخصص و تعهد را به عنوان معیارهای خود برای انتخاب معاونین و مسئولان بخش های مختلف آموزش و پرورش کازرون عنوان داشت و تصریح کرد: قصد ندارم به سرعت تغییر و تحول در بین مسئولین و معاونان صورت دهم.

 کاظم عباسی که دارای گرایشات سیاسی اطلاح طلبی می باشد، بیش از دو دهه است مدیریت مدارس مختلف را بر عهده دارد که از جمله آن ها می توان به دبیرستان های حاج حسین احمدی و نمونه دولتی سعادت اشاره کرد.

 

آخرین مسئولیت عباسی، معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش کازرون است که از دو سال پیش تاکنون در این جایگاه مشغول به فعالیت بوده است.

 

کاظم عباسی و مرتضادیانتی نسب رئیس جدید اداره آموزش و پرورش کازرون+عکس

 

باید منتظر بود و دید عملکرد عباسی در مهمترین نهاد آموزش و پرورشی کازرون که به گفته خودش دارای ظرفیت های بزرگی است، چه خواهد بود؟

نظرات بینندگان