کد خبر: ۷۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴

استقبال نویسندگان خارجی از دوسالانه داستان کوتاه «نارنج» جهرم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: تا کنون آثار نویسندگان از شش کشور آلمان، کانادا، هلند، سوئد، امارات متحده عربی و افغانستان به دبیرخانه این دوسالانه رسیده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محسن نعمت اللهی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به اینکه در آذرماه سال 94 شاهد برگزاری پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در شهرستان هستیم، گفت: در فاصله کمتر از 10 روز مانده به پایان مهلت ارسال آثار پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج تاکنون 250 نفر آثار خود را به این دو سالانه ارسال کردند.

وی با اشاره به دریافت آثار از 30 استان کشور، افزود: تاکنون از استان تهران بیشترین آثار را دریافت کرده ایم.

نعمت اللهی با بیان اینکه علاوه بر استقبال خوب نویسندگان داخل کشور تا کنون آثار نویسندگان از شش کشور آلمان، کانادا، هلند، سوئد، امارات متحده عربی و افغانستان به دبیرخانه این دوسالانه رسیده است، بیان کرد: این مهم در مقایسه با دوره گذشته، افزایش چشم گیری داشته است.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: مهلت ارسال اثر پایان شهریور ماه 94 بوده و با توجه به استقبال خوب نویسندگان، تمدید نمی شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: کسانی که مایل به شرکت در این جشنواره ادبی هستند ضمن مطالعه کامل شرایط ارسال اثر که در پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.narenj.org آمده است،حتما مشخصات کامل خود را نیز در فایل جداگانه و در فرمت ورد ارسال کنند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار خوب این دوسالانه در بین فرهیختگان کشور ضمن تشکر از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بیان کرد امیدواریم سایر نهادها، مدیران و مسئولان کلان شهرستان جهرم نیز به اهمیت و کارکرد این جشنواره پی برده و هر چه بیشتر برگزارکنندگان این دوسالانه را یاری رسانند.

نظرات بینندگان