کد خبر: ۷۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

قبولی 50 درصدی دانشجویان دانشگاه جهرم در دوره های تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه جهرم از قبولی 50 درصدی دانشجویان دانشگاه جهرم در دوره های تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، مسعود نادریان رئیس دانشگاه جهرم در جمع خبرنگاران گفت: اعتقاد من بر این است دانشگاه جهرم می تواند بعد از شیراز حرف اول در استان را بزند و تحقق این امر منوط به همکاری و کمک سایر دستگاه ها است.

وی با تاکید به ترسیم استراتژی مدون در دانشگاه جهرم به تغییر صدور احکام مدیران گروه های آموزشی و روسای دانشکده ها و همچنین تعیین اختصاص دروس اساتید بر مبنای تخصص اشاره کرد و افزود: کاهش تعداد اساتید حق التدریس و حذف دوره شبانه دانشگاه به سبب تحمیل بودجه اضافی از اقدامات این دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی  در رشته ادبیات و ریاضی در ترم جدید این دانشگاه از برنامه ریزی برای برگزاری دو رشته دیگر در ترم آینده خبر داد.

وی با اشاره به عدم تغییر نمودار تشکیلاتی دانشگاه جهرم، گفت: از مشکلات این دانشگاه نبود یک برنامه راهبردی برای ساماندهی چارت آن بوده به طوری که با توجه به ارتقا مجتمع آموزش عالی جهرم به دانشگاه از سال های گذشته نمودار تشکیلاتی آن تغییر نکرده است.

نادریان به عدم تعیین تکلیف 28 عضو هیئت علمی استخدام شده و 50 بورسیه دانشگاه جهرم اشاره کرد و آن را از چالش های این دانشگاه دانست که برطرف شدن آن در گرو تصویب برنامه راهبردی و نظر مساعد هیئت امنا است.

وی به رشد 3 برابری بودجه عمرانی دانشگاه جهرم نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: در کیفیت آموزش نیز دانشگاه جهرم از موفق ترین ها بوده به طوری که بیش از 90 درصد دانشجویان رشته بیوتکنولوژی موفق به قبولی در دوره ارشد شدند.

رئیس دانشگاه جهرم با اشاره به پذیرش بیش از 50 درصدی دانشجویان جهرم در دوره های تحصیلات تکمیلی، از پذیرش 537 دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این دانشجوها در 21 رشته مشغول به تحصیل می شوند.

نظرات بینندگان