کد خبر: ۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

برگزاری طرح شهید جهاد مغنیه «دانش آموزان» در مرودشت

مسئول طرح جهاد مغنیه بسیج دانش آموزی استان فارس بیان داشت: طرح شهید جهاد مغنیه بزرگترین اردوی تشکیلاتی است که در سازمان بسیج دانش آموزی اجرا می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، طرح شهید جهاد مغنیه مسئولان فرهنگی و رسانه بسیج دانش آموزی به میزبانی مرودشت برگزار گردید.

حجت الاسلام سید علیرضا حامدی مسئول بسیج دانش آموزی فارس

در این طرح که به مدت دو روز در سیدان مرودشت برگزار گردید، بیش از دویست دانش آموز بسیجی از شهرهای مهر، گراش، قادرآباد، زرقان و شیراز حضور داشتند.

مسئول طرح جهاد مغنیه بسیج دانش آموزی استان فارس در گفتگو با خبرنگار مرودشت نا بیان داشت: طرح شهید جهاد مغنیه بزرگترین اردوی تشکیلاتی کشور است که در سازمان بسیج دانش آموزی اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا حامدی افزود: این اردوی تشکیلاتی در یک مرحله آموزش های لازم را در مدت 5 روز در اختیار فرماندهان واحدهای مقاومت قرار داد و در مرحله دوم آموزش های لازم در اختیار مسئولان فرهنگی و رسانه های واحدهای مقاومت قرار می گیرد.

حجت السلام سید علیرضا حامدی بسیج دانش آموزی استان فارس

حامدی اظهار داشت: دوره جهاد مغنیه فرماندهان واحدهای مقاومت در پادگان امام علی(ع) برگزار گردید و دوره جهاد مغنیه مسئولان فرهنگی و رسانه های واحدهای مقاومت در شهرستان های مرودشت، استهبان، فیروزآباد، آباده، سپیدان و جهرم در حال اجرا است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، سازماندهی نیروهای بسیجی در راستای ارتقای بعد فرهنگی در مدارس است و این امر محقق شد و از اول مهر مدارسی پویا، فعال، پرشور و کارآمد خواهیم داشت.      

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان