کد خبر: ۷۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

انتقاد شدید خطیب جمعه خرامه از سخنران مراسم هفته دولت در این شهرستان

امام جمعه خرامه گفت: مسئولینی که وارد شهرستان می شوند در مسیر دفاع از ارزش های دولت حرکت کنند نه اینکه به سیاه نمایی دولت های قبل و برجسته کردن نقاط ضعف آن بپردازند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام علی اصغر علیایی امام جمعه موقت خرامه ضمن گرامیداشت حلول ماه ذی الحجه، این ماه را فرصتی برای عبادت بیشتر خدا و راز و نیاز عنوان کرد و گفت: فرصت بهره وری از این ایام را غنیمت بشماریم، روزه 9 روز اول، نماز دهه اول ذی الحجه، روز عرفه و عید قربان را از دست ندهیم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/0bc188a6_%20%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%20%D8%B9%D9%84%D9%8A%D8%A7%D9%8A%D9%8A%20%D8%AE%D8%B7%D9%8A%D8%A8%20%D9%85%D9%88%D9%82%D8%AA%20%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) به بیان حدیثی از ایشان پرداخت و ادامه داد: طبق فرمایش ایشان آنچه که امروز خانواده ها به آن نیاز دارند ارتباط صمیمی و انس و الفت فامیل با یکدیگر است.

حجت الاسلام علیایی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا به اهمیت مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: سال 67 جنگ تمام نشد بلکه جنگ دیگری آغاز شد، پس از  پایان جنگ، دشمن با استراتژی جدید وارد شد، آن دشمنی که 8 سال در مقابلش ایستادیم متاسفانه امروز راه نفوذ دیگری پیدا کرده است.

خطیب جمعه خرامه تصریح کرد: مسئولین دچار خواب غفلت نشوند، دشمن، مبارزه جدید را در میدان مقید بودن به اعتقادات و ارزش های انقلاب شروع کرده، دشمن خوب نقطه ای را هدف قرار داده است چرا که اگر جامعه ای به ارزش های خود پشت کند بدون هیچ خونریزی، خاکریزها را از دست خواهد داد.

وی به بیان بخشی از زندگی آیت اله خزعلی اشاره کرد و گفت: ایشان فرزندی داشتند که از راه اسلام و ولایت خارج شد، او نیز از این فرزند خود، اعلام برائت کرد، الگوی عملی آیت اله خزعلی باید برای خواص ما یک سرمشق باشد، با کسی که با ارزش ها مقابله می کند تعارف نداشته باشند حتی اگر فرزند خودش باشد.

حجت الاسلام علیایی ضمن ابراز گلایه از صحبت های سخنران مراسم هفته دولت در خرامه اظهار داشت: مسئولینی که وارد شهرستان می شوند در مسیر دفاع از ارزش های دولت حرکت کنند نه اینکه به سیاه نمایی دولت های قبل و برجسته کردن نقاط ضعف آن بپردازند.

امام جمعه موقت خرامه افزود: من در این جلسه نبودم اما فایل صوتی آن را که گوش کردم، بعضی القابی که در این جلسه استفاده شد ما را به یاد زمان نظام شاهنشاهی می اندازد، اگر سخنران قصد سخنرانی دارد هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت را بگوید، دولت قبل در بحث های مختلفی همچون مسکن مهر و سفرهای استانی موفق بوده، آن دولت هم از رای مردم سر کار آمده و خدماتی را به مردم ارائه کرده است.

نظرات بینندگان