کد خبر: ۷۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

امام جمعه موقت نی ریز: یکی از آثار برگزاری عروسی های عجیب و غریب مرگ ناگهانی است

امام جمعه موقت نی ریز با اشاره به گستاخی های رژیم صهیونیستی در حمله به نماز گزاران مسجد الاقصی و محکوم کردن این اقدام گفت: جهان عرب امروز بازی خورده و مشغول جنگ در یمن مظلوم است.

به  گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، خطیب نماز جمعه نی ریز در نماز جمعه این هفته با اشاره به بزرگداشت استاد شهریار و روز شعر، بر ضرورت فعالیت های انجمن های شعر و ادب در نی ریز تاکید کرد و گفت: شاعران و نویسندگان با سرودن اشعار و مطالب پرمایه و با محتوای دینی، آیینی و حماسی می تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

امام جمعه موقت نی ریز ضمن گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس و با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: خاطره رشادت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نباید برای نسل امروز فراموش شود و باید در حافظه جوانان باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه با اشاره به خشکسالی های اخیر و از بین رفتن کامل برخی از محصولات کشاورزی در نی ریز گفت: این خشکسالی ها و از بین رفتن محصولات، هشدار الهی است و تنها در سایه ذکر الهی برکت حاصل می شود.

وی از شیوه غلط برگزاری مراسمات عروسی در نی ریز به شدت گلایه کرد و تصریح کرد: یکی از آثار برگزاری این عروسی های عجیب و غریب همراه با موسیقی حرام، رقص و پایکوبی و ... مرگ ناگهانی است.

امام جمعه موقت نی ریز با بیان اینکه آغاز چنین زندگی هایی با گناه است، گفت: در این ایام شادی، برخی از احساسات و آرامش مردم سو استفاده می کنند که به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه بر ضرورت توجه و نظارت مسئولین مربوطه بر مراسمات عروسی تاکید کرد و گفت: بارها به نیروی انتظامی تذکر داده شده است و دیگر بهانه جویی نمی کنم، قضاوت با شما مردم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گستاخی های رژیم صهیونیستی در حمله به نماز گزاران مسجد الاقصی و محکوم کردن این اقدام گفت: جهان عرب امروز بازی خورده و مشغول جنگ در یمن مظلوم است.

خطیب نماز جمعه نی ریز به حادثه اخیر مکه و کشته شدن زائران ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: این اتفاقات نتیجه بی توجهی، بی تدبیری و سو مدیریت آل سعود است.

امام جمعه موقت نی ریز در پایان با بیان سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم و فرماندهان سپاه، بر جایگاه و نقش پررنگ سپاه در کشور تاکید کرد.

نظرات بینندگان