کد خبر: ۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

مدیر مخابرات خرامه: قطعی اینترنت در خرامه به خاطر افزایش ظرفیت BTS بود

سیستم جدید BTS در حال راه اندازی بود و این قطعی اینترنت همراه اول به خاطر افزایش ظرفیت BTS شهر خرامه اتفاق افتاد، مسلما راه اندازی سیستم جدید نیازمند زمان است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، سید ابراهیم حسینی مدیر اداره مخابرات شهرستان خرامه با بیان این نکته که مطالبه کردن، حق مردم است اظهار داشت: پی گیری و حل مشکلات وظیفه ماست چرا که این مجموعه بصورت 24 ساعته منتظر دریافت گزارشات مردمی هستند.

وی با اشاره به مشکلات اینترنت 3G در هفته گذشته ادامه داد: سیستم جدید BTS در حال راه اندازی بود و این قطعی اینترنت همراه اول به خاطر افزایش ظرفیت BTS شهر خرامه اتفاق افتاد، مسلما راه اندازی سیستم جدید نیازمند زمان است.

حسینی بیان داشت: با راه اندازی این سایت، تعداد BTS های شهرستان به 9 عدد ارتقاء یافت.

مدیر مخابرات خرامه به سایر فعالیت های انجام شده در این حوزه اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته تعداد مراکز دارای اینترنت از یک منطقه به 6 منطقه، تعداد شرکت های ارائه دهنده اینترنت از 2 شرکت به 4 شرکت و تعداد مشترکین اینترنت پرسرعت خانگی به نزدیک 2000 نفر ارتقاء یافته است.

وی اضافه کرد: بیش از 8 سال بود که امکان واگذاری تلفن ثابت در فاز 3 وجود نداشت که با توسعه شبکه کابل شهر خرامه این مشکل حل شد، تعداد دفاتر پیشخوان شهر خرامه از 2 به 4 دفتر افزایش یافت، ظرفیت پهنای باند نیز به صورت نامحدود در اختیار مردم قرار گرفته است و شهر خرامه و 6 روستا به فیبر سراسری وصل شدند که در حال حاضر امکان ارائه کلیه خدمات زیربنایی فناوری اطلاعات برای آنها وجود دارد.

حسینی در پایان گفت: همشهریان محترم می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه های مختلف آنتن دهی، قطعی تلفن یا اینترنت با شماره تلفن 32722525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به اداره مخابرات خرامه واقع در میدان امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

گفتنی است که اینترنت 3G خرامه در اواخر تیرماه امسال در سطح شهر خرامه راه اندازی شده بود که در هفته گذشته با اختلالاتی همراه شد.  

نظرات بینندگان