کد خبر: ۷۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه اکبرآبادکوار:

فاجعه ی منا ناشی از بی تدبیری آل سعود است

حجت اسلام رمضانی گفت: کشورهای اسلامی باید ید واحده شده و این اقتدار را پیدا کنند که حرمین شریفین را از دست سعودی های وهابی صهیونیسم در آورند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، حجت الاسلام خیراله رمضانی امام جمعه اکبرآباد در خطبه های امروز نمازجمعه با اشاره به حادثه کشته شدن تعداد زیادی از حجاج در سرزمین منا گفت: خوش قدمتی که دولت آل سعود می کند و فجایع اسف باری که به وجود آوردند ناشی از بی تدبیری آنها است.

 

خطیب جمعه اکبرآباد افزود: اکنون که آل سعود با همدستی صهیونیسم جهانی درگیر کودک کشی و مردم کشی می باشد، کشورهای اسلامی باید ید واحده شده و این اقتدار را پیدا کنند که حرمین شریفین را از دست سعودی های وهابی صهیونیسم در آورند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: هر ساله در ایام اربعین تعداد بی شماری مسلمان در مراسم اربعین شرکت می کنند و علیرغم تهدیدات داعش، هیچ اتفاقی رخ نداد و داعشیان جرأت نکردند اقدامی انجام دهند.

 

دکتر رمضانی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: امروز تمام قدرت های جهانی به این نتیجه رسیده اند که ایران یک قدرت جهانی است و این به خاطر ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است و اگر این ایستادگی و دفاع نبود، همان بلایی را که سر سوریه و یمن و غیره در آورده اند سر ما هم در می آوردند.

نظرات بینندگان