کد خبر: ۷۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴

مشارکت 200 مدرسه جهرم در جشن عاطفه‌ها

مرحله دوم جشن عاطفه ها با مشارکت مهدهای کودک و 200 مدرسه شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور فرماندار ویژه شهرستان جهرم و تعدادی از مهدکودک­ها مرحله دوم جشن عاطفه­ ها در سالن شهدای کمیته امداد جهرم برگزار شد.

علیرضا صحرائیان در این مراسم برگزاری جشن عاطفه ها را  در راستای تقویت فرهنگ نوع دوستی، همدلی و کمک به دانش آموزان نیازمند دانست و گفت: دانش آموزان بی بضاعت برای ادامه تحصیل نیازمند کمک هستند تا بتوانند ادامه تحصیل دهند.

 فرماندار ویژ ه جهرم با بیان اینکه همه مردم باید دست در دست هم به منظور فقرزدایی در جامعه کمک کنند، افزود:  برگزاری جشن عاطفه ها توسط کمیته امداد امام خمینی در راستای ترویج فرهنگ نوعدوستی و احسان به دیگران است.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها فرصت مغتنمی است تا خیران به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند کمک کنند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود  تا  مشارکت مردم در این زمینه گستردش یابد.

فرماندار ويژه شهرستان جهرم جشن عاطفه ها را مصداق بارز همدلی و همزبانی ذکر کرد و گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی مزین شده باید در تمام زمینه ها این مهم در جامعه تحقق عینی و عملی پیدا کند.

محسن دیبائی معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم نیز در این مراسم گفت: به منظور آشنایی کودکان با فرهنگ احسان و نیکوکاری، هر ساله کمیته امداد جهرم جشن عاطفه ها را با مشارکت  چندین مهدکودک برگزار می­ کند.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه­ها به منظور جمع آوری کمک­ها و توزیع در بین دانش­آموزان نیازمند صورت می­گیرد، تصریح کرد: مرحله دوم آن در روز چهارشنبه هشتم مهرماه با مشارکت بیش از 200  مدرسه در سطح شهرستان جهرم برگزار شده است.

برچسب ها: جهرم ، جشن عاطفه ها
نظرات بینندگان