کد خبر: ۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

امام جمعه مرودشت: نیروی انتظامی با عزت و اقتدار در مقابل توزیع کنندگان مواد مخدر بایستد

امام جمعه وی اذعان داشت: دشمنان به دنبال گسترش مواد مخدر در کشور ایران هستند و نیروی انتظامی نباید اهل سازش باشد و باید در مقابل این افیون که مردم و جامعه را گرفتار کرده است با عزت و اقتدار بایستد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه مرودشت در مراسم صحبگاه مشترک نیروی انتظامی بیان داشت: در سایه ماموریت های محوله باید تلاش و کوشش کنیم و لازمه این تلاش، اتکا به اوامر پروردگار و دستورات قرآن کریم است.

حجت السلام و المسلمین قنبرعلی احمدی افزود: اگر انسان در مسیر جمع آوری مال و خواسته های نفسانی و شیطانی قرار گیرد و به جاذبه هایی که شیطان ترسیم می کند پاسخ دهد، دیگر نمی تواند در مسیر اجرای عدالت گام بردارد.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت

احمدی تصریح کرد: گامی که انسان در مسیر اجرای عدالت بر می دارد باید بدون چشم داشت باشد و در صورتی که انسان اهل سازش، تسلیم و معامله باشد دیگر نمی تواند اوامر الهی را اجرا نماید.

وی اظهار داشت: دشمنان دندان تیز کرده و با تمام قدرت به صحنه آمده اند تا در مقابل ایران اسلامی، حاکمیت قرآن و حاکمیت اسلام بایستند اما کور خوانده اند چرا که نظام اسلامی ما با دارا بودن نیروهای مسلح قوی در صحنه های اجتماعی و در مواجهه با خطر سینه سپر کرده و در تمام صحنه ها دشمن را ناکام نموده اند و از این پس نیز همین طور خواهد بود اما نباید غافل شویم زیرا دشمن در هر مقطع و زمانی با فکر و امکانات جدید وارد می شود.

احمدی در خصوص وضعیت منطقه بیان داشت: عده ای از سران کشورهای عرب و غیر غرب در منطقه دست نشانده نظام سلطه هستند و ازخودشان هیچ استقلال واختیاری ندارند و نظام سلطه و در راس آنها آمریکا جنگ نیاتی را در منطقه راه انداخته است.

وی بیان داشت: از آنجا که نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با مردم سر و کار دارد رسالت و ماموریت نیروی انتظامی بسیار سنگین است.

وی اذعان داشت: دشمنان به دنبال گسترش مواد مخدر در کشور ایران هستند و نیروی انتظامی نباید اهل سازش باشد و باید در مقابل این افیون که مردم و جامعه را گرفتار کرده است با عزت و اقتدار بایستد.

وی افزود: دشمنان ما از راه اشاعه فحشا، بی حجابی و بدحجابی به دنبال تزلزل فرهنگ ما هستند و ماموریت همه مقابله با آن ها است.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان