کد خبر: ۷۷۶۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال:

مراسم عزاداری دهه اول محرم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار می‌شود/ تقدیر از همکاری فرمانده و مسئولین سپاه فجر فارس

با گذشت بیش از یک‌ماه از تعطیلی بزرگ‌ترین کانون فرهنگی مذهبی کشور هنوز هیچ مکان دائمی به این کانون اختصاص داده نشده است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال گفت: با توجه به اینکه حسینیه معراج شهدا، محل قبلی فعالیت‌های کانون فرهنگی رهپویان وصال تخلیه و جلسات این کانون تعطیل شد، مراسم دهه اول محرم در مکان دیگری برگزار می‌شود.

احد پاریابی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از همکاری فرمانده و مسئولین سپاه فجر فارس اعلام کرد که مراسم عزاداری دهه اول محرم توسط کانون فرهنگی رهپویان وصال در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در بلوار پاسداران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشغول آماده کردن حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برای مراسم دهه اول محرم می‌باشیم، اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه اول محرم و سه شب شام غریبان بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد و مداحی حاج اسلام میرزایی برپا می‌شود.

به گفته مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی رهپویان وصال، رایزنی‌ و پیگیری‌ها برای اختصاص زمین به منظور احداث مکان دائمی فعالیت‌های کانون رهپویان وصال ادامه دارد و در دهه اول محرم نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فراخوان انجام می‌شود.

بنابراین گزارش،گرچه 26 اردیبهشت‌ماه سال جاری همزمان با روز عید مبعث با حضور یک هئیت بلندپایه از سازمان اوقاف کشور جلسه‌ای فنی، تخصصی و حقوقی درخصوص مکان فعالیت کانون در اداره کل سازمان اوقاف استان فارس برگزار گردید و حاصل آن تصویب هشت مصوبه به نفع کانون بود و براساس وقفنامه اولویت بهره‌برداری از حسینیه شهدا با کانون رهپویان وصال شیراز می‌باشد اما به واسطه کارشکنی برخی گروه‌ها و افراد، 14 شهریورماه سال جاری آخرین جلسه کانون رهپویان وصال در این حسینیه برگزار و پس از آن حسینیه شهدا تخلیه شد و تاکنون نیز هیچ مکانی برای استقرار و ادامه فعالیت‌های بزرگ‌ترین کانون فرهنگی مذهبی کشور در سومین حرم اهل بیت(ع) اختصاص داده نشده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴
0
آن را که عیان است
چه حاجت به بیان است...

ردپای افراد و جریاناتی که بخاطر منافع فردی و حزبی شون حاضراند هر توجیهی بیارن و ... کاملا مشهوده و به همه روشن شده.

خودشون دوست دارن خودشون رو به خواب بزنن والا همه میدونن تو شهر چه خبره و ... !!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴
0
خدا خیر سردار غیب پرور و عزیزان سپاه فجر بده ، تشکر فراوان از همه کسانی که پیگیری کردن و چراغ مجلس امام حسین (ع) رو روشن نگه داشتن .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴
0
زمانی که داشتین از آقای کاندید حمایت میکردین فکر اینجا رو نمیکردین همون آقا اینکارو بکنه