کد خبر: ۷۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴
به همت چند نوجوان کازرونی؛

مستند آسیب های بازی «کلاش آف کلانز» تولید شد+ دانلود

به همت نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر کازرون، مستندی در خصوص آسیب های بازی "کلش آف کلنز" تولید شده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، به همت نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر کازرون، مستندی در خصوص آسیب های بازی "کلش آف کلنز"  (Clash of Clans) تولید شده است.

مستند آسیب های کلاش آو کلانز+عکس

احمد زارعی کارگردان و نویسنده این مستند در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فراگیر شدن این بازی و افزایش کاربران آن در بین جوانان و نوجوانان کشور، اظهار داشت: با توجه به اعتیاد و آسیبهایی که بازی کلاش آف کلانز به همراه دارد، تصمیم گرفتیم قبل از انتشار نسخه جدید این بازی، با ساخت یک مستند قابل قبول، مردم را از آسیب ها و مشکلات بازی آگاه کنیم که امیدواریم در این راستا به هدف خودمان رسیده باشیم.

همایش رسم هجرت در کازرون+ عکس

این فعال فرهنگی در ادامه به تشریح محتوای این مستند پرداخت و بیان کرد: در مستند بررسی آسیب های بازی "کلش آف کلنز" مواردی از قبیل اعتیاد آور بودن بازی و آسیب های آن، آموزش مادی گرایی و خشونت، تقویت حس نژاد پرستی و تنفر، هزینه و خرج های کاربران، بررسی امنیتی بازی، آسیبهای محیط چت بازی، آمار سودهای شرکت سازنده بازی، برخی از علایم شیطان پرستی در بازی و روش های ترک اعتیاد آن مورد بررسی قرار گرفته است.

وی که سرگروه حلقه شهید ولایی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) فرهنگ شهر نیز می باشد، می گوید: این مستند با همت اعضای حلقه که متشکل از دانش آموزان مقطع ابتدایی است تولید شده است و در کسانی که مستند را دریافت می کنند درخواست دارم  در انتشار حداکثری آن کوتاهی نکنند تا این نوجوانان نیز تشویق شوند.

 

دانلود مستند آسیبهای بازی کلش آو کلنز ( دانلود از آپارات – ۱۰۰ مگابایت)

نظرات بینندگان