کد خبر: ۷۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

دانشگاه علوم پزشکی فارس وضعیت بهداشت بوانات را خراب تر نکند!

جمعی از پزشکان شهرستان بوانات می گویند: چنانچه با بازی سیاسی یا هر روند دیگری مدیریت شبکه بهداشت بوانات تغییر کند ما نیز بوانات را ترک می کنیم.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، شهرستان بوانات از شهرستانهای شمالی استان فارس می باشد که در تقسیمات کشوری از سال 1374 فرمانداری و شهرستان شدن آن اعلام شده است و در این مدت 20 سال شاهد تغییر و تحولات زیادی در پست فرماندار و دیگر مسئولین بوده که بسیاری از آنها نیز جنبه سیاسی داشته است.

تا جایی که در این 20 سال شهرستان بوانات 17 فرماندار را به خود دیده است که قطعا چنین تغییر و تحولاتی چه در سطح راس مدیریت شهرستان و چه در سطوح دیگر ادارات نتیجه و فرجام خوشی برای این مردم ولایتمدار و در صحنه نداشته است .

حال چندی است که ماجرای تغییر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات توسط دانشگاه علوم پزشکی و یا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شنیده می شود که قطعا این تغییر و تحولات به نفع مردم و شهرستان نمی باشد چرا که مدیری که منصوب می شود همینکه شهرستان و چالش ها و پتانسیل های شهرستان را بشناسد دستخوش تغییرات یا سازمانی و یا عمدتا سیاسی می شود و در اینجا مردم ضرر می کنند.

اگر این تغییر و تحول بر اساس سازمان است که دانشگاه علوم پزشکی فارس مراقب باشد و بیشتر از این مردم را نگران نکند  و قطعا با توجه به تلاش و پشتکاری که مدیر فعلی از خود نشان داده اگر در این سمت تثبیت شود که عمدتا خواست هم مردم بوده و هم خواست جامعه پزشکان و مسئولین نیز می باشد به نفع مردم خواهد بود و اگر تثبیت نشود مردم متضرر خواهند شد و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

در همین خصوص جمعی از پزشکان شهر بوانات و برخی از دهیاران با دفتر خبری حرف رسا تماس گرفتند و اعلام داشتند که ما از دکتر طباطبایی مدیر فعلی شبکه بهداشت و درمان بوانات حمایت کامل و رضایت خود را از نحوه مدیریت وی ابراز داشته و اگر دانشگاه علوم پزشکی فارس و یا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با هر فرد دیگری بخواهد در این پست تغییر ایجاد کند ما نیز بوانات را ترک خواهیم کرد.

 مردم تا کی باید از این بازی های سیاسی و خطوط سیاسی ضربه بخورند

دهیاران بخش مرکزی و بخش مزایجان شهرستان و شورای اسلامی شهر بوانات نیز طی نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان مراتب حمایت خود را از دکتر طباطبایی اعلام داشته و خواستار تثبیت ایشان در این سمت شده اند.

با این وضعیت اگر دانشگاه علوم پزشکی و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی رضایت مردم را می طلبند که یا علی، این گوی و این هم میدان.

انتهای پیام

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان