کد خبر: ۷۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴

نامه همسر شهید جهرمی مدافع حرم به مقام معظم رهبری

همسر شهید استحکامی در نامه ای به مقام معظم رهبری، شهادت این پاسدار حریم اهل بیت را ه ایشان تسلیت گفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، همسر شهید محمد استحکامی جهرمی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در نامه ای به فرمانده کل قوا ضمن تسلیت شهادت این رزمنده دلاور اسلام آمادگی خود و فرزندانش را در راستای دفاع از آرمان ها و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرده است.

در متن نامه طاهره غلامی شاهی که عصر امروز و در حاشیه مراسم تشییع و تدفین این شهید گلگون کفن قرائت شد، آمده است: بار دیگر در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی فرزندی پاک از سرزمین شهیدان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) جان به جان آفرین تسلیم و عاشقانه شربت شهادت نوشید اما خون غیرت و مردانگی اش همچنان در تار و پود فرزندانش جاری است.

در این نامه عنوان شده است: در این روز عزیز شهادت سرافرازانه پاسدار مدافع حرم اهل بیت(ع)، محمد استحکامی جهرمی را به شما پدر بزرگوارم تبریک و تسلیت عرض نموده و با عزت و افتخار اعلام می نمایم که سر و جانم را و فرزندانم را هم در راه اعتلای دین مبین اسلام و شکوه و اقتدار کشور عزیزم ایران خواهم داد. سلامتی و طول عمر حضرتعالی را از ایزد منان خواستارم.

به گزارش پسین جهرم، پیکر شهید استحکامی عصر امروز بر دستان خی عظیم مردم عزادار دارالمومنین تشییع و در جوار همرزمانش در گلراز شهدای رضوان به خاک آرمید.


برچسب ها: جهرم ، مدافع حرم
نظرات بینندگان