کد خبر: ۷۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

بیرمی‌ها هزینه 20 میلیون ریالی نذری را صرف ترخیص بیماران نیازمند کردند

مردم متدین و ولایتمدار بیرم لارستان در اقدامی زیبا و کم‌نظیر هزینه 20 میلیون ریالی نذری در یکی از شب های محرم را صرف ترخیص بیماران نیازمند کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لادستان؛ جمعی از مردم متدین و ولایتمدار بیرم لارستان که در مهدیه این شهر خیمه عزای حسینی را از ابتدای ماه محرم برپا کرده‌اند، هر شب به عزاداری و سینه‌زنی می‌پردازند.

در حرکتی جالب و کم‌نظیر، خادمان و عزاداران حسینی بیرمی هزینه 20 میلیون ریالی پخت نذری را در یکی از شب های محرم، صرف ترخیص 15 بیمار بی‌بضاعت بستری در بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع) شهرشان کردند.

حجت‌الاسلام شیخ جعفر عباسی مسئول مهدیه بیرم در حاشیه این کار خداپسندانه در گفت‌وگو با خبرنگار لادستان گفت: مهدیه بیرم ، از سال 82 توسط جمعی از جوانان این بخش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این هیئت با دعوت از مداحان و سخنرانان برجسته کشوری در مراسم‌ مختلف توانسته است، کمتر از چهار سال جمعیت بسیاری از جوانان منطقه بیرم را به خود جذب کند.

مسئول مهدیه بیرم با اشاره به کار خداپسندانه مردم این بخش در ترخیص بیماران نیازمند، تصریح کرد: گریه بر سیدالشهدا باید عیار مهربانی جامعه را افزایش دهد و این اقدام مردم ولایتمدار بیرم، نشان از انسان‌دوستی و خدامحوری آنان دارد.

 

برچسب ها: لارستان ، محرم ، بیرم
نظرات بینندگان