کد خبر: ۷۸۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴

یک مدیر بوشهری در راه فارس/ آیا «حیدرزاده» فرماندار مرودشت می شود؟

مرودشت با تقدیم 1200 شهید سرافراز به نظام جمهوری اسلامی و با دارا بودن ظرفیت ها و پتانسیل های متعدد نباید به یک آزمایشگاه سیاسی تبدیل شود.

یک مدیر بوشهری در راه فارس/ آیا حیدرزاده فرماندار مرودشت می شود؟به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، در هفته اول تیرماه، استعفای فرماندار سابق مرودشت پذیرفته شد و محمد رسول زارع به عنوان سرپرست فرمانداری مرودشت انتخاب گردید.

در روز تودیع فرماندار سابق و انتخاب سرپرست کمتر کسی فکر می کرد شهر مرودشت برای یک دوره طولانی فرماندار نداشته باشد اما واقعیت این است که 120روز فرمانداری مرودشت با سرپرست اداره شد و معلوم نیست تا چند روز دیگر این روند ادامه خواهد داشت.

در طول مدت مذکور استاندار فارس و نماینده شهرستان مرودشت در خصوص انتخاب فرماندار با هم مذاکراتی داشته اند و شهروندان هم بیکار ننشسته و حدس هایی می زدند و اسامی برخی افراد در گوش شهروندان زمزمه می شد اما آنچه عیان است این است که این مذاکرات و حدس و گمان ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است و تنها نتیجه آن شاید جلوگیری از انتصاب افرادی بوده است که شایسته خدمت به این مردم نبوده اند.

در روزهای گذشته پیام هایی مبنی بر انتخاب ماشاء الله حیدرزاده به عنوان فرماندار مرودشت و برگزاری مراسم معارفه در این هفته در فضای مجازی منتشر شد اما طولی نکشید که پیام هایی مبنی بر لغو مراسم منتشر شد و دلایل آن نیز شفاف سازی نگردید.

انتخاب حیدرزاده که در زمان دولت اصلاحات فرماندار تنگستان بود و بعدها برای انتخابات شورای شهر بوشهر رد صلاحیت شده بود، موجی از سوالات را در اذهان عمومی پدید آورد.

جمعی از ایثارگران و رزمندگان امروز با امام جمعه شهرستان مرودشت و نماینده مردم مروشت درمجلس شورای اسلامی دیدار داشته و بر انتخاب فرمانداری ولایتمدار، مردمی و پرتوان تاکید کرده و اعلام کردند: "چنانچه نسبت به انتخاب فرماندار این شهرستان خطوط قرمز مردم این شهرستان شهید پرور و بخصوص رزمندگان و جانبازان و آزادگان این شهرستان رعایت نگردد مراتب اعتراض خود را در سطح استان و حتی وزارت کشور هم اعلام کرده و تا اخرین نفس و لحظه جهت حفظ آرمان های نظام و چار چوب مسیر ولایت فقیه مطلقه ایستادگی خواهیم کرد."   

موضع گیری های اخیر مردم مرودشت بیانگر این است که مرودشت با تقدیم 1200 شهید سرافراز به نظام جمهوری اسلامی و در برداشتن ظرفیت ها و پتانسیل های متعدد نباید به مثابه یک آزمایشگاه سیاسی فرض گردد و انتخاب فردی ولایتمدار، مقتدر، مردمی و دلسوز خواست تمامی مردم شهرستان است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴
0
قحط الرجال در فارس؟
سال قحطی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴
0
اینکه صلاحیت نداره یه بحثه این هم که بوشهریه یه بحثه . اما بحث بوشهری بودن اون روزی که یه فرد عزیز رفت استاندار هرمزگان شد واقعا هرمزگان قحط الرجال بود؟!