کد خبر: ۷۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

قطع سریالی درختان در ادارات مرودشت

از قطع درختان به وسیله شهروندان که بگذریم به جریان قطع سریالی درختان در ادارات مرودشت می رسیم اداراتی که خود باید از ترویج کنندگان فرهنگ درخت کاری در شهر مرودشت باشند

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، زمان و انرژی زیادی صرف می شود تا یک نهال کوچک به درختی تنومند تبدیل گردد.

وجود درختان در سطح شهر از یک سو به شهر زیبایی می بخشد و از سوی دیگر در کاهش آلاینده های ناشی از زندگی ماشینی امروز موثر است.

قطع درخت در مقابل آموزش و پرورش مرودشت

روزانه شاهد قطع درختانی هستیم که اسیر خودخواهی ها یا منفعت طلبی ها فرد یا افرادی می شوند و بسیاری از این افراد مزاحمت های ناشی از وجود درخت را راه حل قطع درخت می دانند حال آن که با اندکی تامل می توان به راه های جایگزین هم دست یافت.

از قطع درختان به وسیله شهروندان که بگذریم به جریان قطع سریالی درختان در ادارات مرودشت می رسیم اداراتی که خود باید از ترویج کنندگان فرهنگ درخت کاری در شهر مرودشت باشند و شاید عدم بازدارندگی مناسب قانون های موجود سبب شده است که ادارات به قطع درختان اقدام کرده  و از اجرای قانون ترسی به دل راه ندهند.

این بار شاهد قطع یک اصله درخت در مقابل آموزش و پرورش مرودشت هستیم درختی ک نه مزاحمتی برای عابران پیاده ایجاد می کرد و نه مانعی برای وسائط نقلیه محسوب می شد.

حال سوال اینجاست در شرایط کنونی که سرانه فضای سبز در مرودشت پایین است قطع کردن درختان با چه هدفی و به چه قیمتی انجام می پذیرد و تا چه زمانی قطع سریالی درختان ادامه خواهد داشت؟

قطع درخت مرودشت

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان