کد خبر: ۷۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴

سیصدنفر از مردم سیدان مرودشت به کاروان عشق در اربعین می پیوندند

ان شاء الله با پیش بینی هایی که انجام شده است حدود سیصد نفر از بخش سیدان عازم کربلا می شوند و اولین اعزام سیدان در 3 آذر خواهد بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، با توجه به فرارسیدن زمان بزرگترین اجتماع زائران حسینی در اربعین، خبرنگار مرودشت نا به سراغ یکی از افرادی رفته است که مدت زیادی است به اعزام کاروان به عتبات عالیات مشغول است. متن ذیل گفتگوی مرودشت نا با لطف اله یداللهی مدیر عامل دفتر زیارتی نور سیدان است.

به نظر شما از بخش سیدان چند نفر در تجمع بزرگ اربعین در کربلا حاضر می شوند؟

ان شاء الله با پیش بینی هایی که انجام شده است حدود سیصد نفر از بخش سیدان عازم کربلا می شوند و اولین اعزام سیدان در 3 آذر خواهد بود.

لطف اله یداللهی مدیرعامل دفتر زیارتی نور سیدان

توصیه شما به زائران کربلا در اربعین حسینی چیست؟

مراعات یکدیگر کنند و قوانین و مقررات مرزهای ایران و عراق را رعایت کنند. به علت ازدحام جمعیت مراقب وسایل شخصی و گذرنامه خود باشند و در مسیر نجف که با ماشین تردد می کنند به صورت دسته جمعی و گروهی حرکت کنند. در صورت مفقود شدن به ستادهای عراق خبر دهند.

سازمان حج و زیارت و دفاتر هیچ گونه تعهدی در رابطه با انتقال زائر از مبدا تا مقصد و از مقصد تا مبدا ندارند و در صورتی که خود زائر موافق باشد می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه و انعقاد قرارداد بیمه خود را به مدت 5 سال بیمه نمایند.

دفتر زیارتی سیدان

کلام آخر؟

از مسئولان دست اندر کار حج و زیارت کشور و استان و دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز که حمایت می کنند کمال تشکر را دارم.

از ملت حزب الله و شریف سیدان، از مسئولان شهر سیدان، امام جمعه، بخشدار و شورای اسلامی شهر سیدان و روحانیت شهر سیدان تشکر و قدردانی به عمل می آورم و از مردم بخش سیدان برای ثبت نام به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی دعوت به عمل می آورم.

در پایان برای سلامتی رهبر معظم انقلاب، دولت و شادی روح امام و شهدای انقلاب دعاگو هستم و از خدا می خواهم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و داعش نابود گردند تا ملت غیور ایران از دست دشمنان آسوده باشند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان