کد خبر: ۷۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا: شما رهبری دارید که نمونه آن در غرب یافت نمی شود

«کنس او کیف» بیان داشت: در غرب هیچ کسی را نمی توانیم بیابیم که قابل قیاس با رهبر ایران باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، جلسه پرسش و پاسخ پیرامون "واقعیت جامعه ایالت متحده آمریکا" با حضور "کنس او کیف" و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مرودشت برگزار شد.

"کنس اوکیف” از افسران نیروی دریایی ایالات متحده امریکا است که در جریان فعالیت های ضد صهیونیستی برای احقاق حقوق فلسطینی ها بارها با اسرائیلی ها درگیر می شود و پاسپورت آمریکایی خود را پاره می کند و منکر آمریکایی بودن خودش می شود و برای افشاگری جنایت های آمریکا به کشورهای مختلف سفر می کند.

در ابتدای جلسه سید ابراهیم حسینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی جامع مرودشت و حجت الاسلام مسلم حسین خانی به ایراد سخنرانی پرداختند.

http://marvdashtna.ir/files/images/94-Mehr/%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C/DSC_0061.JPG

«کنس او کیف» در پاسخ به یکی از دانشجویان بیان داشت: اگر به نظر شما من نسبت به یک کشوری که این همه جنایت و کشتارهای جمعی انجام داده است خائن هستم، من به این خائن بودن افتخار می کنم.

وی افزود: در دنیای من همه خواهر برادر هستند و به اینکه خوبی ها به گروهی خاص از خانم ها، آقایان یا به کشوری خاص تعلق داشته باشد اعتقاد ندارم و می خواهم کاری کنم که خوبی ها برای همه مردم دنیا باشد.

وی تصریح کرد: من از مردم آمریکا نفرتی ندارم اما زمان آن رسیده است که مردم آمریکا بیدار گردند.

دانشگاه آزاد مرودشت

وی اظهار داشت: همه ما باید علیه کشورهایی که در کنار ایالت متحده قرار گرفته اند و تهدیدی برای جوامع بشری محسوب می شوند متحد شویم.

کنس او کیف بیان داشت: من احساس کردم اگر در داخل آمریکا بمانم امکان دارد آنجا زندانی شوم و در حال حاضر هم بسیاری از افرادری که در ایالت متحده در زندان هستند بی گناه می باشند و من نمی خواستم در زندان بمانم و می خواستم حرفهایم را به طریقی به گوش مردم دنیا برسانم.

وی تصریح کرد: تبعید امام خمینی(ره) به انتخاب ایشان نبود و در تبعید بودن ایشان هم بدین معنا نبود که مبارزه را ادامه نمی دهند و اگر شما از شهری که در آنجا متولد شده اید بیرون روید یا بیرون رانده شوید بدین معنی نیست که در مسیر یا اهداف شما انحرافی ایجاد شده است.

کنس او کیف در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

وی در پاسخ به یکی دیگر از دانشجویان اظهار داشت: در اروپا کنفرانس ها و جلساتی برگزار می گردد اما منافع و جهت گیری این کنفرانس ها و جلسات متفاوت است و جلسه ای که ما اینجا داریم با جلسه ای که در اروپاست ممکن است متفاوت باشد و در آنجا خیلی ها شاید غرق در شهرت خود باشند و کنفرانس هایی که با حضور چنین افرادی باشد به نظر من اهمیت کمی دارد و جامعه را به سمت نابودی می برد.

«کنس او کیف» افزود: من در کنفرانس هایی در اروپا شرکت کردم و در خصوص حقایق ایران،  تفاوت هایی که بین واقعیت ایران و دروغ های آمریکایی ها وجود دارد صحبت کرده ام.

وی گفت: زمانی که شما این مسیر را انتخاب می کنید و در مقابل ساختار حکومتی ایالت متحده آمریکا قرار می گیرید و صحبت می کنید، ممکن است آزادی تان را از دست بدهید و زندگی تان را از دست بدهید و هر چیزی قیمتی دارد و قیمت آزادی هم همین است و من این مسیر را انتخاب کردم و به این مسیر ادامه می دهم.

پرسش و پاسخ دانشجویان مرودشت

وی اذعان داشت: اگر زمانی به شما گفتند من خودکشی کردم یا اعضای خانواده ام را مورد آزار و اذیت قرار داده ام بدانید که آنها من را کشته اند.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا ابراز داشت: آنها من را تهدید کرده اند اما تهدیدهای آنها مرا متوقف نمی کند و من قوی تر می شوم. کسی که تهدید می کند ترسو است و اگر کسی بخواهد شما را بکشد می کشد و من کسانی که طرز صحبت هایشان حالت تهدید کننده دارد را دوست ندارم اما نسبت به این که در این مسیری که هستم کشته شوم ترسی ندارم.

وی بیان داشت: شما باید به خودتان افتخار کنید که در سیصد سال اخیر تنها به یک جنگ وارد شده اید و آن هم جنگی که کشوری که من در آن متولد شده ام به شما تحمیل کرده است.

دانشجویان مرودشت، رییس اداره آب سیدان

وی در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی نه تنها از نظر من بلکه از نظر کل دنیا، یک عمل بزرگ بود و بیرون راندن کشوری که می خواهد روی شما  تاثیر بگذارد عمل خیلی بزرگی است.

این مقام سابقه ارشد آمریکا گفت: این خیلی عالی است که شما رهبری دارید که عاقلانه و آگاهانه با شما صحبت می کند در صورتی که ما در غرب رهبرانی داریم که اصلا قابل قیاس نیستند و در غرب هیچ کسی را نمی توانیم بیابیم که قابل قیاس با ایشان باشد رهبر شما فروتن است و زندگی ساده ای دارد.

وی اذعان داشت: ما الان در یک دنیایی زندگی می کنیم که هیچ چیز سر جای خودش نیست و برای اینکه بتوانیم دنیایی را که مد نظر خودمان هست تشکیل دهیم باید تفاوت هایمان را گرامی بداریم و با وجود تفاوت ها هر روز افراد بیشتری را به گروه خود جذب کنیم.

دانشجویان مرودشت

وی در پاسخ به یکی از دانشجویان که درباره گزینه های روی میز آمریکا پرسیده بود بیان داشت: مردم ایران قدرت بالایی در دفاع از خود دارند و من واقعا به این ارج می نهم و اگر یک روز سربازهای آمریکایی وارد ایران شوند برخوردی با آنها خواهد شد که هیچ گاه فراموش نکنند و مردم آمریکا هم به کشورشان اجازه نمی دهند پسران و دخترانشان را به جنگ بفرستد.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به یکی از دانشجویان گفت: من در هاوایی زندگی می کنم و بیست سال پیش هم در هاوایی زندگی می کردم و تجارت خودم را داشتم پول داشتم و هر روز به لب دریا می رفتم و در ساحل زندگی می کردم و در آن جامعه خیلی مورد احترام بودم اما من زندگی در هاوایی و پول را کنار گذاشته و به هلند پناهنده شدم و دیگر هیچ پولی نداشتم و هیچ کس مرا نمی شناخت و اگر این طور فکر کنید که من برای پول به ایران آمده ام در اشتباه هستید.

وی گفت: هر چند در آمریکا نیستم اما در کشورهای دیگر هم کنترل می شوم و ممکن است هدف قرار بگیرم. 

در این جلسه حامد قشقاوی پژوهشگر مسائل سیاسی نیز حضور داشت که به بیان ترجمه سخنان کنس او کیف پرداخت.

بسیج دانشجویی مرودشت

حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی جامع مرودشت

کنس او کیف و مسلم حسین خانی امام جماعت مرودشت

حامد قشقاوی در مرودشتکنس او کیف افسر نیروی دریایی آمریکاکنس او کیف در مرودشتروزگار مترجم زبان مرودشتافسر سابق نیروی دریایی آمریکا در مرودشتدانشجویان بسیجی مرودشت

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان