کد خبر: ۷۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴

شدت باران و سیل در شهرستان خنج، جان یک کودک را گرفت

این کودک 10 ساله با بی احتیاطی درون گودالی که پر از آب بوده سقوط کرده و متاسفانه همین امر موجب غرق شدن او شده است.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، به نقل از خنج کهن بارش های اخیر باران در شهرستان خنج اگرچه موجب خوشحالی مردم شد اما ﻣﺘﺄسفانه خساراتی نیز در پی داشته و موجب غرق شدن یک کودک و همچنین آبگرفتگی و تخریب برخی منازل در این شهرستان شده است.

شدت باران و سیل در شهرستان خنج، جان یک کودک را گرفت

بخشدار بخش محمله شهرستان خنج در این خصوص در گفتگو با خنج کهن گفت: بارش باران و تگرگ به قدری شدید بوده که ﻣﺘﺄسفانه موجب غرق شدن و خفگی کودکی در منطقه عشایرنشین چاه مینا شده است.

احسان هاشمی ادامه داد: این کودک 10 ساله با بی احتیاطی درون گودالی که پر از آب بوده سقوط کرده و متاسفانه همین امر موجب غرق شدن او شده است.

وی با اشاره به خسارات پدید آمده به دلیل شدید باران در دیگر نقاط بخش محمله، افزود: شدت باران موجب تخریب سدی کوچک در روستای مز شده و در روستای هفتوان نیز قسمتی از رودخانه تغییر مسیر پیدا کرده و آب وارد منازل برخی از مردم شده است که همین امر موجب ایجاد خساراتی جزئی گردیده است.

بخشدار محمله اضافه کرد: در محمله نیز شدت باران و وزش باد موجب شده دیوار یکی از منازل تخریب و قسمتهایی از خیابان ها و کوچه ها نیز آبگرفتگی ایجاد شود.

شدت باران و سیل در شهرستان خنج، جان یک کودک را گرفت

هاشمی عنوان کرد: در اثر شدت باران، یک خودرو نیز که سرنشین آن از اهالی فیروزآباد بود در رودخانه پایین سد محمله به زیر آب رفت که خوشبختانه با تلاش شهرداری خنج و کمک نیروهای امدادی کمپ ایثار، این خودرو بیرون آورده شد و سرنشینان خودرو نیز دچار هیچگونه آسیبی نشدند.

وی در رابطه با وضعیت مسیرهای ارتباطی روستاها نیز گفت: به علت شدت آب موجود در رودخانه ها و همچنین تنگ بودن دهانه پل ها، خروجی آب به کندی صورت می گیرد و در خیلی از نقاط نیز آب به روی جاده آمده و همین موضوع باعث تخریب قسمتهایی از شانه های جاده در مسیر محمله تا خنج شده است اما خوشبختانه مسیرهای ارتباطی مسدود نیست و عبور و مرور صورت می گیرد.

نظرات بینندگان