کد خبر: ۷۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
با گذشت بیش از 8 ماه؛

اداره ارشاد اسلامی خنج همچنان توسط سرپرست اداره می‌شود

با گذشت بیش از 8 ماه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج همچنان بدون رئیس بوده و توسط سرپرست اداره می‌شود.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادارات مهم در هر شهرستان بوده که ارتباط مستقیمی با مسائل فرهنگی و هنری دارد اما این اداره مهم در شهرستان خنج چند وقتی است حال خوشی نداشته و با گذشت بیش از 8 ماه، همچنان بدون رئیس بوده و توسط سرپرست اداره می شود.

اداره ارشاد اسلامی خنج همچنان توسط سرپرست اداره می‌شود

دوازده اسفند 93 بود که در جلسه شورای اداری شهرستان، حبیب شاحسنی معاون فرماندار با حفظ مسئولیت در فرمانداری، به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خنج معرفی شد تا این اداره مهم فرهنگی حداقل سرپرستی داشته باشد و کارهای فرهنگی روی زمین نماند اما در این مدت با اینکه کارهایی صورت گرفته اما قطعاً چنین اداره مهمی به یک رئیس دائمی نیازمند است تا این اداره از بلاتکلیفی بیرون بیاید.

هر چند در گوشه و کنار، گزینه هایی جهت تصدی این مسئولیت مطرح شده و برخی ها از انتصاب رئیس در آینده ای نزدیک خبر می دهند، اما فارغ از همه این موارد، نداشتن رئیس آن هم در اداره مهمی چون فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر روز که بگذرد، ضربه ای بر پیکره فرهنگ این شهرستان خواهد زد.

امیدواریم هر چه سریعتر متولیان امر، فکری اساسی برای فرهنگ این شهرستان کرده و با معرفی فردی به عنوان رئیس این اداره، مرحمی باشند بر دل هنرمندان شهرستان.


نظرات بینندگان