کد خبر: ۷۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

انتخابات بی نتیجه فعالان رسانه در آباده

خبرنگاران آباده در نشستی برای تعیین تکلیف فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگارن و یا خانه مطبوعات شهرستان گرد هم آمدند که این جلسه بی نتیجه ماند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، موضوع اصلی جلسه که در آن برخی رسانه ها از جمله هفته نامه آپاتیه با تمامی اعضای خود در آن حاضر شده بودند، بررسی انتخابات برای انجمن صنفی روزنامه نگاران  و خانه مطبوعات بود.

این حضور پررنگ اعضای آپاتیه، اعتراض برخی دیگر از اعضا را به دنبال داشت که اعضای مجموعه خود را به همراه نداشتند و با  آنها هماهنگی برای حضور زیر مجموعه نشده بود، مقرر شد تا در جلسه بعد موضوع انتخابات مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

علی اکبر شیبانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در این جلسه اظهار کرد: این که دلمان خوش باشد که انجمن روزنامه نگاران داریم ولی کار خاصی انجام ندهیم چندان رضایت بخش نخواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ای، افزود: مسایلی که در شهر رخ می دهد از طریق رسانه ها به گوش مردم می رسد و موفقیت در با هم بودن و به دور از نگاه های سیاسی حاصل می شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: نقد منصفانه موجبات ترقی و پیشرفت را حاصل می کند ولی نباید به بهانه نقد، نقد غیر منصافه و مغرضانه کرد والبته مسئولین هم باید نقد پذیر و پاسخگو باشند به جای اینکه شاخ و شانه بکشند.

وی ادامه داد: در کار رسانه ای باید نگاهمان فرهنگی و با دقت باشد و نباید به قول معروف "شور حسینی ما را بگیرد" و چشم بسته کارها را پیش ببریم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده با بیان اینکه همه ما می گوییم دغدغه ما پیشرفت آباده است اما صرفا به دنبال موضوعات خاص رفته ایم و همه چیز را تک بعدی نگاه می کنیم، گفت: دوست داریم بچه های مطبوعات بیشتر از این در صحنه باشند که متاسفانه در رسانه هایمان یا خیلی سیاسی می شویم یا کلا سیاسی نیستیم.

به گزارش آباده نما، بعد از بحث و گفتگو خبرنگاران حاضر درجلسه در مورد فعالیت خانه مطبوعات و انجمن صنفی، سرپرست اداره ارشاد اظهار کرد: بسیاری از دوستان هنوز شناخت کافی بر خانه مطبوعات و انجمن صنفی را ندارند و فرق این دو را نمی دانند و برای آگاهی از قوانین خانه مطبوعات و انجمن صنفی، حضار مطالعه ای داشته باشند و جلسه بعدی یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای ییام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان