کد خبر: ۷۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

فرماندار برتر حوزه کتاب در فارس معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی از علیرضا صحرائیان و مهدی شفیعیان به عنوان فرماندار و بخشدار برتر حوزه کتاب و کتاب خوانی تجلیل شد.

به گزارش شیرازه مجتبی امیرزاده در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: در مراسم بزرگداشت هفته «تکریم مقام کتابندار و ترویج گفتمان کتابداری» که امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در شیراز برگزار شد، از مسئولان حامی حوزه کتاب و کتاب خوانی تجلیل شد.

وی افزود: در این مراسم از علیرضا صحرائیان، به عنوان فرماندار برتر استان در حوزه حمایت از توسعه فرهنگ کتابخوانی با اهدای تندیس تقدیر و مهدی شفیعیان، بخشدار سیمکان نیز به عنوان بخشدار حامی فرهنگ کتابخوانی معرفی و تجلیل شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی جهرم حمایت از حوزه کتاب، برگزاری جلسات منظم انجمن کتاب خانه های عمومی و همراهی با اداره کتابخانه های عمومی در برگزاری همایش ها به ویژه نشست کتابخوان را از ملاک های معرفی صحرائیان به عنوان فرماندار برتر حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

به گزارش پسین جهرم، 24 تا 30 آبان هر سال به عنوان هفته «تکریم مقام کتابندار و ترویج گفتمان کتابداری» نامگذاری شده است. سال گذشته نیز سیاوش قزلی به عنوان شهردار برتر حوزه کتاب معرفی و تجلیل شده بود.

نظرات بینندگان