کد خبر: ۷۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

برنامه های هفته بسیج در فراشبند تشریح شد

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراشبند با اصحاب رسانه پیرامون برنامه های هفته بسیج در نماز خانه حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه  ونخبگان اجتماعی شهرستان به منظور تشریح برنامه های بسیج در محل حوزه ی مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار شد.

سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند ابتدا با اشاره به مسائل خاورمیانه وجهان، ایجاد وحدت در بین جوامع اسلامی را لازمه پیروزی اسلام خواند و بیان داشت: امروز دنیای کفر یک طرف و ایران اسلامی شیعی و طرفداران آیین مقدس علوی نیز یکطرف به عنوان جبهه حق قرار دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت فراشبند وحدت را دغدغه خاطر مقام معظم رهبری خواند و افزود:امروز در کشور ما جناح بندی و گروه بندی های سیاسی توسط کشورهای غرب واستکبار جهانی  بوجود آمد تا وحدت ما را از بین ببرد و اگر جبهه حق که کشور ایران خواستگاه اصلی آن است اتحاد خود را حفظ کند و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری عمل نماید به قطع یقین پیروز این واقعه تاریخی خواهیم بود.

وی افزود: امروز در کشور ما بیش از 229 هزار شهید تقدیم به اسلام شده اند و حدود سه هزار صندلی مدیریتی نیز وجود دارد که میتوان گفت که خون70 شهید  برای هر صندلی تقدیم اسلام شده و یک کربلا برای خدمت رسانی در این عرصه بوجود آمده است که نشان ازخلوص نیت شهدای ما را دارد و مسئولین نیز باید دقت لازم را داشته باشند.

سرگرد محمدی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج در فراشبند بیان داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته، ولی کمی ویژه تر برنامه های هفته بسیج در فراشبند برگزار خواهد شد.

 

محمدی خاطر نشان کرد: بیش از 196 برنامه  در سراسر شهرستان برنامه اجرا میشود که برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و غیره جهت این هفته برنامه ریزی شده که در بعد فرهنگی برنامه هایی از قبیل برگزاری یادواره های شهدا،نشست های بصیرتی، برنامه آبروی محله ، نشست هیات منتظران موعود وغبار روبی قبور مطهر شهدا را در برنامه داریم و همچنین توجه ویژه ای نیز به ورزش داشته ایم که برگزاری پیاده روی خانوادگی ، کوه نوردی، مسابقات توپی (فوتسال و والیبال) در قسمت های خواهران و برداران برگزار خواهد شد.

محمدی در این نشست خبری نگاه دیگر در این هفته را نگاه بصیرت افرایی خواند و بیان داشت: یکی از کارهای مورد نیاز در جامعه ی امروز ما درک موقعیت هاست و مردم باید بدانند که حضور به موقع در میدان بسیار مهم است همانطور که واقعه ی کربلا  چون به موقع بود باعث شد تا به امروز نیز آثار آن پا بر جا بماند و چون به موقع بود باعث شد اسلام به وسیله ی محرم وصفر زنده شود و امروز نتیجه آن تجمع بزرگ جهانی شیعیان جهان در راهپیمای اربعین هویدا می شود.

فرمانده ناحیه فراشبند  ضمن بیان اینکه  کارهای فرهنگی باید به جامعه نیز تعمیم داده شود تا آثار فرهنگی آن بیشتر اثرگذار شود گفت: اصحاب رسانه نیز برنامه های این هفته را تحت پوشش رسانه ای خود قرار دهند و رویکرد و نگاه رسانه به پوشش خبری نگاهی اثر بخش باشد و حفظ وحدت را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه این نشست خبری  سرگرد محمدی در پاسخ به سوال بحرانی فرد خبرنگار روزنامه خبر جنوب مبنی براینکه سپاه در این هفته از چه سخنران هایی استفاده می کنید وسعی شود سخنرانان شناسنامه دار باشند گفت: درب سپاه به روی همه باز ازست و هر عزیزی که بتواند در حوزه ی وحدت کار کند سپاه و بسیج با افتخار به استقبالشان  خواهد رفت.

خبر نگار نخل بیدار در سوالی از اقدامات و برنامه های سپاه و بسیج در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی پرسید و محمدی بیان داشت: جنگ نرم جنگی است با وسعت وگستره ی بسیار زیاد که بخش اعظم مقابله با حوزه جنگ نرم در حد کشور است و بیشتر به صدا وسیما و رسانه ها برمیگردد و از حوزه شهرستان خارج است ولی در حوزه شهرستان نیز در این زمینه بسیار کار شده که میتوان ایجاد بیش از 400 حلقه صالحین در گروه های 10 الی 22 نفری وهمچنین ورود به عرصه وبلاگ نویسی، رفع معضلات اجتماعی و توجه خاص به اقتصاد مقاومتی و برگزاری نشست های بصیرتی با موضوعات دشمن شناسی و نفوذ دشمن  را از دیگر برنامه هایی خواند که در راستای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم انجام می گردد.

 

فرمانده سپاه فراشبند در پایان با بیان اینکه بیش از 50 الی 60 در صد مردم فراشبند بسیجی می باشند گفت: ملاک بسیجی بودن داشتن پرونده بسیجی نیست و هرکس غیرت اسلامی و دینی داشته باشد و با  دارا بودن روحیه ولایت پذیری  ضمن پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)  قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد  یک بسیجی است .

همچنین محمدی با اعلام اینکه سایت تنویر   تنها ترین سایت سپاه فراشبند گفت: تمامی رسانه های شهرستان برای ما قابل احترم اند و سپاه جز تنویر هیچ تریبونی ندارد و این همت دیگر رسانه ها را می طلبد که ما را در اجرای هر چه بهتر برنامه هایمان یاری کنند.

 

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری فرمانده سپاه فراشبند به مناسبت هفته بسیج

 

انتهای پیام/
نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان