کد خبر: ۷۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

45 برنامه در هفته بسیج، در شهرستان خنج اجرا می شود

جمشیدی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج، از برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان با سخنرانی سردار ابراهیمی در این هفته خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خنج در آستانه هفته بسیج در گفتگو با خنج کهن ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، عنوان کرد: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج، ولایت و انتظار"، از جمعه 29 آبان ماه آغاز می شود.

ذبیح اله جمشیدی اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است که از زمان تشکیل آن تاکنون، بارها پشتیبانی خود به آرمان های انقلاب و شهدا را ثابت نموده و هر زمان که احساس خطر کرده، به میدان آمده و خط مقدم و جلودار در دفاع از ارزشها بوده است.

در هفته بسیج، 45 برنامه در شهرستان خنج اجرا می شود

وی در ادامه، روزشمار هفته بسیج را از 29 آبان تا 5 آذر به ترتیب «بسیج، ولایت و انتظار»، «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی»، «بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، خودباوری و جهاد علمی»، «بسیج، خانواده و سبک زندگی»، «بسیج، وحدت و بیداری» و نیز روز هفتم با عنوان «بسیج، ایثار و شهادت» برشمرد.

معاون فرهنگی سپاه خنج در تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان خنج، عنوان کرد: در هفته مبارک بسیج، 45 برنامه در سطح شهرستان خنج اجرا می شود که 9 برنامه مربوط به ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان و 36 برنامه نیز بصورت حوزه ای و پایگاهی می باشد.

جمشیدی، همایش پیاده روی خانوادگی و قرائت ندبه، کوهپیمایی بسیجیان در روستای کورده، افتتاح نمایشگاه دجالواره و همچنین نمایشگاه کتاب در مسجد اهل بیت(ع) خنج، گردهمایی حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست منتظران موعود، برگزاری همایش خانواده در روستای سیف آباد و دیدار با ائمه محترم جمعه را از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

وی ادامه داد: در طول این هفته، برنامه های دیگری نیز همچون برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، نشست مجمع بسیج شهرستان در فرمانداری، نشست فرهنگی ویژه خانواده های بسیجیان در تالار نورایی، نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی در پایگاه های مقاومت، برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات در تالار نورایی، افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در درمانگاه محمد رسول الله(ص) و برگزاری عصر شعر عاشورایی در حسینیه امام رضا(ع) محمله، در سطح شهرستان اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه خنج افزود: از دیگر برنامه هایی که قرار است در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا شود، میتوان به برگزاری همایش زن و سبک زندگی در سالن اداره تبلیغات اسلامی، ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در خوابگاه تربیت و برگزاری مسابقات فوتسال جام بسیج در سالن ورزشی 9 دی اشاره نمود.

جمشیدی اضافه کرد: مراسم بدرقه برادران اهل سنت به مشهد مقدس در قالب اردوی یاوران ولایت و همچنین برگزاری همایش شکوه ایستادگی در سالن 9 دی که تجلیل از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت است، از دیگر برنامه های هفته بسیج می باشد.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته در خنج، برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهرستان با سخنرانی سردار ابراهیمی مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان فارس می باشد که این ویژه برنامه روز سه شنبه سوم آذرماه، همزمان با نماز مغرب و عشا در سالن 9 دی برگزار می گردد.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان