کد خبر: ۷۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴

برگزاری روز جهرم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فارس

مشاور اجرایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری روز جهرم در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه بهرام بشیری زاده در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز سوم تا هشتم آذرماه امسال میزبان افراد علاقمند به کتاب و کتاب خوانی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان فارس است.

وی به برپایی بیش از 600 غرفه در پنج سالن نمایشگاه خبر داد و افزود: بیش از 700 ناشر مستقل و نمایندگی در این نمایشگاه حضور دارند که 40 ناشر از استان فارس و 31 ناشر بین المللی با موضوعات عمومی، دانشگاهی، هنر، کودک و نوجوان و غیره هستند.

مشاور اجرایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به تخفیف 30 تا 70 درصدی خرید کتاب اشاره کرد و گفت: فروش کتاب در برخی انتشارات ها 10 تا 50 درصد بوده به افرادی که شامل بن کتاب می شوند 20 درصد بن تعلق می گیرد.

وی به برگزاری روز شهرستان ها در طول 6 روز برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: آباده، جهرم، پاسارگاد، فسا، رستم و نورآباد شهرستان هایی هستند که روزهای نمایشگاه کتاب به آنها اختصاص پیدا کرده است.

بشیری زاده بیان کرد: با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ها برنامه هایی در حوزه کتاب و ادبیات مانند نقد کتاب نویسندگان شهرستان، شعرخوانی بومی و محلی، برپایی نمایشگاه کتاب های منتشر شده از نویسندگان شهرستان، معرفی چهره های ادبی و غیره در روزهای اختصاص داده شده به شهرستان ها اجرا می شود.

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر از نمایشگاه کتاب، فرصت مغتنم برای معرفی شهرستان ها در معرفی کتاب، چهره های ادبی، نویسندگان، هنرمندان و غیره است.

مشاور اجرایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به برگزاری روز جهرم در سومین روز گشایش این نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: پنجشنبه پنجم آذرماه به عنوان روز جهرم در نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز نامگذاری شده است.

وی به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، ادبی، رونمایی از کتاب، معرفی کتاب نویسندگان جهرمی، اجرای برنامه های هنری و نقد کتاب در روز جهرم خبر داد و گفت: این برنامه ها از ساعت 10 صبح تا 19 شب در سالن ملاصدرا نمایشگاه کتاب اجرا می شود.

بشیری زاده از همشهریان به ویژه جهرمی های مقیم شیراز برای بازدید از نمایشگاه کتاب و غرفه جهرم در روز پنج شنبه دعوت کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان