کد خبر: ۷۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

کسب 16 مقام استانی دانش‌آموزان جهرم در جشنواره خوارزمی

مدیر پژوهش سرای برنا جهرم گفت: دانش آموزان جهرم در آخرین دوره جشنواره خوارزمی حائز 16 مقام استانی شدند.
به گزاش شیرازه، علی اطهری، مدیر پژوهش سرای برنا جهرم در گفتگو با پسین جهرم به تشریح فعالیت های این پژوهش سرا پرداخت و گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان نخبه و خلاق و هدایت آنها به سمت پژوهش محوری از اهداف این پژوهش سرا است.

وی افزود: برای دست یابی به این اهداف، جذب و تشویق دانش آموزان نخبه، برنامه ریزی در حیطه های مختلف علمی در قالب برپایی انجمن، جشنواره، مسابقه، همایش و نمایشگاه انجام شده است.

مدیر پژوهش سرای برنا به فعالیت بیش از 10 انجمن علمی در این پژوهش سرا اشاره کرد و گفت: این انجمن ها شامل نجوم، نانو، زیست شناسی، ادبی، روش تحقیق، ریاضی، قرآن و نهج البلاغه، عمران، هنر و غیره است.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و 200 دانش آموز شهرستان جهرم از خدمات و برنامه های پژوهش سرای برنا استفاده می کنند، بیان کرد: نقد و بررسی کتاب، مسابقات و آموزش های فرهنگی هنری از جمله شعر و داستان نویسی، کاریکاتور، تراریوم، رباتیک، سازه ای ماکارونی از برنامه های انجام شده در پژوهش سرای برنا است.

اطهری با اشاره به کسب 16 مقام استانی دانش آموزان جهرم در جشنواره خوارزمی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: هشت مقام نخست در این جشنواره از افتخارات دانش آموزان جهرم بوده که دو مورد نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیر پژوهش سرای برنا به برگزاری همایش های مختلف علمی توسط این پژوهش سرا اشاره کرد و گفت: همایش بحران آب و همایش نابودی اکوسیستم های ایران از جمله برنامه های این نهاد در سال گذشته بوده است.


برچسب ها: جهرم ، خوارزمی
نظرات بینندگان