کد خبر: ۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
در اجتماع بزرگ بسیجیان مرودشت بیان شد؛

بسجیان توطئه های دشمن را در نطفه خفه می کنند/بسیج مستحکم ترین سد در مقابل نفوذ

امام جمعه مرودشت بیان داشت: هر جا بسیجی قدم گذارد آن مکان و آن منطقه برای دشمنان ناامن می شود.

به گزارش بسجیان توطئه های دشمن را در نطفه خفه می کنندسرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه مرودشت در اجتماع بزرگ بسیجیان مرودشت بیان داشت: هر جا بسیجی قدم گذارد آن مکان و آن منطقه برای دشمنان ناامن می شود و دشمنان و غافلین و منحرفین نسبت به نظام جمهوری اسلامی هیچ تحرکی نمی توانند انجام دهند و توطئه آنها در نطفه خفه می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین قنبرعلی احمدی تصریح کرد: جریان های تکفیری که برای مقابله با اسلام تمام توان خود را به کار گرفته اند، در منطقه خاورمیانه ناکام شده و ناچار به عقب نشینی و استقرار در اروپا شده اند.

احمدی اظهار داشت: بسیج در دل اروپا و آمریکا نفوذ کرده است هر جا حرکت جوانان آزاده را در مقابل مستکبران عالم و نظام سلطه و در راس آن آمریکا در دنیا می بینید، بدانید آنجا تفکر بسیج حاکم شده است.

وی بیان داشت: بسیجیان مرودشت باید در عرصه صنعت، کشاورزی، گردشگری، محیط زیست و هر جا که لازم است حضور فعال داشته باشند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در اسفند ماه سال جاری اشاره و بیان داشت: مقام بسیجیان بالاتر از این است که در قالب جناحی، خود را گرفتار کنند. باید کسانی را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرستاد که اعتقاد راسخ به اصل مطلقه ولایت فقیه و خدمتگزاری به مردم داشته باشند و دارای تعهد و تخصص و تجربه باشند.

بسیج مستحکم ترین سد در مقابل نفوذ و توطئه های بیگانگان است
فرمانده بسجیان توطئه های دشمن را در نطفه خفه می کنندناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان مرودشت بیان داشت: شعار بسیج در طول سال هایی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد تفاوتی نکرده و همچنان شعار بسیج، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جور است.

علی محمد محمدی بیان داشت: جوانان بسیجی به تاسی از شهدای بسیجی و پیشکسوتان بسیجی، کماکان در میدان مقابله با نظام زر و زور و تزویر حضور دارند و ذره ای و لحظه ای از این خاکریز مقدس غافل نخواهند شد.

محمدی افزود: جهانیان بدانند هر جا که نظام ظلم در مقابله با مظلومان صف آرایی کرده است، بسیجیان در کنار مظلومان ایستاده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت به بیان عملکرد بسیج شهرستان پرداخته وتصریح کرد: در طرح دجالواره در کشور نزدیک به 75 هزار دستگاه ماهواره در کشور جمع آوری گردید که از این مقدار، هزار دستگاه ماهواره در شهرستان مرودشت جمع آوری شد و بر اساس نظرسنجی ها با اجرای این طرح نزدیک به 7 درصد استفاده از دستگاه های ماهواره کاهش داشته است.

محمدی اظهار داشت: 1800 حلقه تربیتی صالحین با 1800 سرگروه آموزش دیده و 80 مربی و دو سرمربی وظیفه تربیت کادر طراز اول انقلاب را در شهرستان مرودشت به عهد دارند.

وی به نقش آفرینی بسیج شهرستان در عرصه سازندگی اشاره و بیان داشت: در سال جاری بیش از 5000 نفر در روز در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم حضور یافته و 6 تیم پزشکی بهداشتی به مناطق کم برخوردار اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در 36 پایگاه مقاومت در قالب 18 تیم علمی، طرح بسیج همگام با کشاورز به منظور علمی کردن کشاورزی انجام گرفت.

وی بیان داشت: در عرصه اقتصاد مقاومتی بیش از 35 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در چهار سال گذشته واگذار شده است که قریب به 700 میلیون تومان آن در سال جاری اعطا گردیده و تا پایان سال این رقم به بیش از یک میلیارد تومان خواهد رسید. این میزان تسهیلات منجر به اشتغال بیش از 485 نفر به صورت مستقیم و بیش از 1385 نفر به صورت مستقیم شده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان اجازه نخواهند داد که دشمنان در هیچ یک از عرصه ها، نفوذ کنند و سد بسیج علیرغم میل بدخواهان و نظام سلطه و استکبار، مستحکم ترین سد در مقابل نفوذ و توطئه های بیگانگان است.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان