کد خبر: ۸۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

آئین چهلم شهدای مدافع حرم در جهرم برگزار شد

آیین چهلمین روز خاکسپاری چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) در حسینیه آیت الله آیت اللهی جهرم برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، آئین چهلمین روز شهادت چهار رزمنده مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور خانواده شهدا و مردم دارالمومنین جهرم در حسینیه آیت الله آیت اللهی برگزار شد.

حجت الاسلام زین العابدین دست داده در این آئین با گرامی داشت یادوخاطره شهدای مدافع حرم گفت: آنهایی که با مسلمانان سرجنگ دارند و به خیال خود معتقد به قرآن، دین و دیانت هستند، اسلام‌شان اموی است.

وی با بیان اینکه تقابل اسلام اموی و علوی تا ظهور امام عصر (عج) ادامه دارد، افزود: آنها در زمان ظهور نیز با امام زمان (عج) به مقابله می پردازند.

حجت الاسلام دست داده با بیان اینکه ما شهدای مدافع حرم را وهب های زمان خود می دانیم، بیان کرد: رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (ع) مانند اصحاب امام حسین (ع) در کربلا بی ادعا بودند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت در ماه محرم لیاقت می خواهد که نصیب شهیدان مدافع حرم شده که همزمان با اربعین حسینی، مراسم چهلم آنها برگزار می شود.

به گزارش پسین جهرم، محمد استحکامی، خان علی یوسفی، مسلم نصر و ایمان خزاعی نژاد، چهار رزمنده تیپ المهدی(عج) جهرم بودند که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

 

انتهای پیام


سالاد

نظرات بینندگان