کد خبر: ۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرامه:

ارائه بیش از 1200 مورد انواع حمایتهای فرهنگی به فرزندان مددجویان خرامه

به منظور ارتقاء سطح روحیه و نشاط دانش آموزان تحت پوشش و در راستای تقویت بنیان فکری و اعتقادی آنان، اردویی یک روزه در محل اردوگاه خیبر اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، علي نظر خسروي مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرامه در حاشیه اردوی چند منظوره جهت دانش آموزان تحت پوشش اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح روحیه و نشاط دانش آموزان تحت پوشش و در راستای تقویت بنیان فکری و اعتقادی آنان، اردویی یک روزه در محل اردوگاه خیبر اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/2cb57bf1_IMG_20150922_132833.jpg

وی بیان داشت: در این مراسم، دانش آموزان ضمن کسب آموزش های لازم در خصوص نحوه گرفتن وضو و خواندن نماز، درمسابقات مختلف ورزشی شرکت و به قید قرعه جوایزی به آنها اهدا شد.

خسروی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف واحد فرهنگی کمیته امداد امام (ره)، ارائه کمک در قالب خدمات مالی و شهریه، دوره های آموزشی و مشاوره، اردوهای سیاحتی و زیارتی و کلاسهای تقویتی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش خود می‌باشد که از ابتدای سال 1394 تاکنون،بیش از 1200 مورد انواع حمایتهای فرهنگی به فرزندان مددجو در شهرستان ارائه گردیده است.

گزارش: محسن کشاورزی

نظرات بینندگان